مشرق وسطیٰ

امریکہ غزہ میں قتل عام کی کاروائیوں میں ملوث: خامنہ ای

خامنہ ای نے کہا کہ"اسرائیل کی قتل کاروائیوں میں امریکہ واضح ساتھی ہے ۔ امریکہ کے ہاتھ تمام مظلوموں کے خون سے رنگے ہوئے ہیں۔ وہ غزہ میں قتل و غارت کو منظم کر رہا ہے۔"

تہران: ایران کے مذہبی رہنما علی خامنہ ای نے کہا ہے کہ غزہ میں اسرائیل کی طرف سے کیے جانے والے قتل عام میں امریکہ  ملوث ہے۔ ایران کی سرکاری خبر رساں ایجنسی ایرنا کے مطابق علی خامنہ ای نے دارالحکومت تہران میں اپنی تقریر میں غزہ میں اسرائیل کے حملوں کا جائزہ پیش کیا۔

متعلقہ خبریں
برطانیہ میں سیکل رانوں کی مہم، غزہ کیلئے فنڈس جمع کئے جارہے ہیں
اسرائیل میں ویسٹ نائل بخار سے مرنے والوں کی تعداد 31 ہو گئی
امریکہ کا ایٹمی ہتھیاروں کی تعداد میں اضافے کا فیصلہ
جنگ بندی مذاکرات میں پیش رفت نہیں ہوپائی: حماس
اسرائیلی فوج کے فضائی حملوں میں مزید 27 فلسطینی شہید

خامنہ ای نے کہا کہ”اسرائیل کی قتل کاروائیوں میں امریکہ  واضح ساتھی ہے ۔ امریکہ کے ہاتھ تمام مظلوموں کے خون سے رنگے ہوئے ہیں۔ وہ غزہ میں قتل و غارت کو منظم  کر رہا ہے۔”

یہ بتاتے ہوئے کہ مغربی رہنماؤں کے تل ابیب کے دوروں کے پیچھے "اسرائیل کے ٹوٹنے اور تباہی کے بارے میں تشویش ہے”، خامنہ ای نے کہا کہ حماس نے اسرائیل کو بہت بڑا دھچکا پہنچایا اور کہا کہ اسرائیلی انتظامیہ حماس سے نہ لیے جا سکنے والے انتقام کو  شہری آبادی پر بمباری کرتے ہوئے لینے کی کوشش کر رہی ہے۔

علی خامنہ ای نے غزہ کے عوام کے صبر کی تعریف کرتے ہوئے کہا:”جنگجو کارروائی کرنے کے لیے تیار کھڑے ہیں۔ انہوں نے اپنے حوصلے، حوصلہ اور نقل و حرکت کو برقرار رکھا ہے اور جاری رکھیں گے۔”

a3w
a3w