کھیل

انڈین ٹیم کیلئے بری خبر، ہاردک پانڈیا نیوزی لینڈ کے خلاف میاچ سے باہر

پانڈیا بے چینی محسوس کر رہے تھے اور جب وہ اپنے دائیں ٹخنے پر پٹی باندھنے کے بعد اٹھے تو بھی وہ لڑکھڑا رہے تھے۔ انہیں میدان چھوڑنا پڑا اور ان کی جگہ سوریہ کمار یادو فیلڈنگ کے لیے آئے۔

شملہ: ہندوستانی آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا چوٹ کی وجہ سے نیوزی لینڈ (IND بمقابلہ NZ) کے خلاف میچ سے باہر ہیں۔ دراصل بنگلہ دیش کے خلاف میچ کے دوران ان کی ٹانگ میں چوٹ لگ گئی تھی جس کی وجہ سے انہیں میدان چھوڑنا پڑا تھا۔

متعلقہ خبریں
ہندوستان نے بنگلہ دیش کے خلاف دوسرا ونڈے جیت لیا
میرے کام کا بوجھ دوسروں سے دو یا تین گنا زیادہ ہے: ہاردک پانڈیا
ایشیا کپ : ہندوستان اور پاکستان میں پوائنٹس تقسیم
نیوزی لینڈ نے دوسرا ٹی ٹوئنٹی 21 رن سے جیت لیا
میانمار میں جھڑپیں : ہزاروں روہنگیا مسلمان بنگلہ دیش کی سرحد پر پہنچ گئے

 اب ہاردک اتوار کو نیوزی لینڈ کے خلاف دھرم شالہ میں ہونے والے میچ میں نہیں کھیل سکیں گے۔ امکان ہے کہ وہ اتوار 29 اکتوبر کو انگلینڈ کے خلاف میچ سے قبل لکھنؤ میں ٹیم کو جوائن کریں گے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ بنگلہ دیش کے خلاف اپنا پہلا اوور کرتے ہوئے ہاردک پانڈیا کا ٹخنہ مروڑ گیا تھا جس کے بعد ہاردک بولنگ نہیں کر پائے تھے۔

 یہ واقعہ نویں اوور کی تیسری گیند پر پیش آیا جب پانڈیا بنگلہ دیش کے اوپنر لٹن داس کی سیدھی ڈرائیو کو روکنے کی کوشش کے دوران ٹخنے میں انجری کا شکار ہو گئے۔

پانڈیا بے چینی محسوس کر رہے تھے اور جب وہ اپنے دائیں ٹخنے پر پٹی باندھنے کے بعد اٹھے تو بھی وہ لڑکھڑا رہے تھے۔ انہیں میدان چھوڑنا پڑا اور ان کی جگہ سوریہ کمار یادو فیلڈنگ کے لیے آئے۔

دراصل، جب ہاردک زخمی ہوئے، ان کے اوور میں 3 گیندیں باقی تھیں۔ ایسے میں بھارتی کپتان روہت شرما نے ویرات کوہلی کو بولڈ کر دیا۔ کوہلی نے 6 سال بعد ون ڈے میں بولنگ کی، جسے دیکھ کر شائقین دیوانے ہو گئے۔

 آپ کو بتاتے چلیں کہ بھارت نے بنگلہ دیش کو 7 وکٹوں سے شکست دی تھی۔ بھارت کی جیت میں ویرات کوہلی نے شاندار بلے بازی کی اور سنچری بنانے میں کامیاب رہے۔ کوہلی 103 رنز بنانے کے بعد ناٹ آؤٹ رہے۔

کپتان روہت نے یہ اپ ڈیٹ دیا۔

دوسری جانب میچ کے بعد کپتان روہت نے ہاردک کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ زخمی ہیں لیکن گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ روہت نے مزید کہا۔ "اسے (ہاردک) کو تھوڑا سا مسئلہ ہے، فکر کرنے کی کوئی بات نہیں… ہم ان کی چوٹ کو دیکھیں گے اور پھر منصوبہ بنائیں گے کہ کس طرح آگے بڑھنا ہے۔ ٹیم میں ہر کوئی دباؤ سے گزر رہا ہے۔”