شمالی بھارت

بھارت جوڑو یاترا: ٹرانسجینڈرس کمیونٹی نے راہول گاندھی کا خیرم مقدم کیا

خواجہ سراؤں کی جانب سے بھی دھاریوال کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔ انسٹی ٹیوٹ کے صدر راجا رام جین کرم یوگی نے کہا کہ راجستھان حکومت نے خواجہ سراؤں کی بہتری کے لیے 10 کروڑ روپے کا بجٹ جاری کیا ہے۔

کوٹا: ٹرانسجینڈر(خواجہ سراؤں) کمیونٹی نے کانگریس کے سابق صدر راہول گاندھی کا جمعرات کو بھارت جوڑو یاترا کے ساتھ بھیم گنج منڈی پہنچنے پر تالیوں کی آواز کے ساتھ استقبال کیا۔ اس موقع پر گاندھی نے ٹرانسجینڈر کمیونٹی کے لوگوں کا ہاتھ ہلا کر استقبال قبول کیا۔

کرم یوگی سیوا سنستھان کے زیر اہتمام ٹرانسجینڈر کمیونی کی تارا دیوی راجپوروہت کے نمائندے جنوبی ٹرانسجینڈر سربراہ رینا دیدی گروپ نے بھیم گنج منڈی تھانے کے باہر بھارت جوڑو یاترا میں راہول گاندھی کا گرمجوشی سے خیر مقدم کیا۔ کنوینر انٹرنیشنل فوک آرٹسٹ الکا دلاری کرم یوگی کی قیادت میں فنکاروں کے ساتھ ٹرانسجینڈروں نے قومی ترانوں پر جم کر رقص کیا۔

اس موقع پر ریاستی شہری ترقی اور خود حکومتی وزیر شانتی دھاریوال موجود تھیں۔ خواجہ سراؤں کی جانب سے بھی دھاریوال کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔ انسٹی ٹیوٹ کے صدر راجا رام جین کرم یوگی نے کہا کہ راجستھان حکومت نے خواجہ سراؤں کی بہتری کے لیے 10 کروڑ روپے کا بجٹ جاری کیا ہے۔

کوٹا کے ضلع کلکٹر نے، 20 نومبر کو ٹرانسجینڈروں کا دن مناتے ہوئے، سماجی انصاف کے تفویض اختیارات کے محکمے کے ڈپٹی ڈائریکٹر اوم پرکاش توشنیوال کی ہدایت پر خواجہ سراؤں کو ضلع کلکٹریٹ میں مدعو کیا اور ان کے ساتھ عشائیہ میں شرکت کی۔

سماجی انصاف و تفویض اختیارات کے محکمے کے وزیر تکارام جولی نے کرم یوگی کی قیادت میں الور میں خواجہ سراؤں کو مدعو کرکے ان کی عزت افزائی کی تھی۔ اس کے لیے راہل گاندھی کا شکریہ ادا کرنے کے واسطے، خواجہ سراؤں کی شکریہ کے خط کی ایک کاپی دھاریوال نے یاترا میں شامل وزیراعلی اشوک گہلوت کو افسران کے ذریعے فراہم کی۔

a3w
a3w