امریکہ و کینیڈاسوشیل میڈیا

ٹویٹر کی بلیو مارک سبسکرپشن دوبارہ شروع ہوجائے گی

" ٹویٹر نے کہا، "ممبر اپنا ہینڈل، ڈسپلے نام یا پروفائل فوٹو تبدیل کر سکیں گے، لیکن اگر وہ ایسا کرتے ہیں، تو وہ عارضی طور پر بلو چیک مارک سے محروم ہو جائیں گے جب تک ان کے اکاؤنٹ کا دوبارہ جائزہ نہیں لیا جاتا ہے۔"

واشنگٹن: مائیکرو بلاگنگ سائٹ ٹوئٹر بلیو کی ماہانہ رکنیت اگلے ہفتے سے دستیاب ہوگی۔ سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹوئٹر نے اس بات کا اعلان کیا ہے۔ ٹوئٹر نے ہفتے کے روز اپنے آفیشل پیج پر کہا، ’’ہم پیر کو ٹوئٹر بلیو کو دوبارہ لانچ کر رہے ہیں۔‘‘ اس کے ساتھ ہی ٹوئٹر نے کہا کہ ویب سبسکرپشن فیس 8 ڈالر ماہانہ ہوگی، جب کہ آئی او ایس پر یہ ماہانہ 11 ڈالر ہوگی۔

ادا شدہ خصوصیات میں نیلے چیک مارک، ٹویٹس میں ترمیم کرنے کی صلاحیت، اعلیٰ معیار کے ویڈیو اپ لوڈز، اور ریڈر موڈ شامل ہیں۔ ٹویٹر نے کہا، "ہم بعد کی تاریخ میں اس ‘آفیشل’ لیبل کو کاروبار کے لیے گولڈ چیک مارک اور حکومتی اور کثیر جہتی اکاؤنٹس کے لیے گرے چیک مارک سے تبدیل کرنا شروع کر دیں گے۔

” ٹویٹر نے کہا، "ممبر اپنا ہینڈل، ڈسپلے نام یا پروفائل فوٹو تبدیل کر سکیں گے، لیکن اگر وہ ایسا کرتے ہیں، تو وہ عارضی طور پر بلو چیک مارک سے محروم ہو جائیں گے جب تک ان کے اکاؤنٹ کا دوبارہ جائزہ نہیں لیا جاتا ہے۔”

خیال ر ہے کہ دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک نے اکتوبر میں ٹوئٹر کو 44 ارب ڈالر میں خریدا تھا۔ اس کے بعد انہوں نے اس میں بہت سی تبدیلیاں کی ہیں۔

a3w
a3w