کھیل

گیند بازوں نے مایوس کیا: روہت شرما

روہت شرما نے کہا، "آپ آخری چار اوور میں 60 رن بنانے کے لیے خود پر اعتماد کر سکتے ہیں۔ ہم وقت پر اضافی وکٹیں نہیں لے سکے ۔ اگر ہم ایک اور وکٹ لیتے تو حالات مختلف ہوتے۔ آپ روزانہ 200 رن نہیں بنا سکتے۔"

موہالی: ہندوستانی کپتان روہت شرما نے یہاں پہلے ٹی 20 آئی میں آسٹریلیا کے ہاتھوں چار وکٹوں کی شکست کے بعد خراب گیند بازی پر مایوسی کا اظہار کیا۔ موہالی میں کھیلے گئے ٹی ٹوئنٹی میچ میں ہندستان نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 208 رن بنائے تھے لیکن آسٹریلیا نے یہ ہدف چار گیندیں باقی رہتے آسانی سے حاصل کر لیا۔

روہت نے میچ کے بعد کہا، "مجھے نہیں لگتا کہ ہم نے اچھی گیند بازی کی۔ دفاع کے لیے 200 ایک اچھا اسکور ہے، اور ہم نے میدان میں اپنے مواقع کا فائدہ نہیں اٹھایا، ہمارے بلے بازوں کی طرف سے کافی کوششیں کی گئی تھیں، لیکن گیند باز کافی نہیں تھے، ہمیں ان چیزوں پر غور کرنے کی ضرورت ہے، لیکن اس میچ سے ہم یہ سمجھ سکتے ہیں کہ ہم سے کیا غلطیاں ہوئیں۔

انہوں نے کہا، "آپ آخری چار اوور میں 60 رن بنانے کے لیے خود پر اعتماد کر سکتے ہیں۔ ہم وقت پر اضافی وکٹیں نہیں لے سکے ۔ اگر ہم ایک اور وکٹ لیتے تو حالات مختلف ہوتے۔ آپ روزانہ 200 رن نہیں بنا سکتے۔” آپ کو اچھی بلے بازی کرنے کی ضرورت ہے۔ ہاردک نے ہمیں وہاں پہنچانے کے لیے واقعی اچھی بلے بازی کی۔ ہمیں اگلے میچ سے پہلے اپنی گیند بازی کو غور کرنا ہوگا۔

a3w
a3w