آندھراپردیش

آندھراپردیش میں آئندہ 24 گھنٹوں میں موسلادھار بارش کا امکان

آندھرا میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران رائلسیما کے اننت پور ضلع میں ایک یا دو مقامات پرتیزرش ہوئی۔ اس کے علاوہ رائلسیما میں چند مقامات پر اور ساحلی آندھرا پردیش اور یانم میں ایک یا دو مقامات پر بارش ہوئی۔

امراوتی: شمالی ساحلی آندھرا پردیش اور یانم، جنوبی ساحلی آندھرا پردیش اور رائلسیما میں الگ الگ مقامات پر اگلے 24 گھنٹوں کے دوران بھاری بارش ہونے کا امکان ظاہر کیا گیا ہے۔ محکمہ موسمیات نے جمعہ کو یہ اطلاع دی۔

متعلقہ خبریں
آندھرا اور بہار کو خصوصی موقف حاصل ہوگا؟ کانگریس کے سوالات (ویڈیو)
سعودی عرب میں رمضان کے دوران معمول سے زیادہ بارش کی پیش قیاسی
انڈونیشیا میں سیلاب کی تباہ کاریاں، ہلاکتوں کی تعداد 41 ہو گئی
شمالی ہند میں 5 دن کہر اور کڑاکے کی سردی: محکمہ موسمیات
حیدرآباد دونوں ریاستوں کا مشترکہ دارالحکومت نہیں رہا

ایک یومیہ موسم رپورٹ کے مطابق اگلے 24 گھنٹوں میں شمالی ساحلی آندھرا پردیش اور یانم جنوبی ساحلی آندھرا پردیش اور رائلسیما میں کے الگ الگ حصوں میں 30-40 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار کے ساتھ دھول کا طوفان، تیز ہوا ئیں چلنے اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہو سکتی ہے۔

رائلسیما میں اتوار کو الگ الگ مقامات پر آسمانی بجلی کڑکنے اور مٹی کے طوفان کی توقع ہے۔ شمالی ساحلی آندھرا پردیش اور یانم جنوبی ساحلی آندھرا پردیش اور رائلسیما میں پانچ سے سات مئی تک کئی مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش یا گرج کے ساتھ بوندیں پڑ سکتی ہیں۔

اتوار کو شمالی ساحلی آندھرا پردیش اور یانم جنوبی آندھرا پردیش میں ایک یا دو مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش کے امکان ہیں۔ محکمہ موسمیات کے مطابق، ریاست میں آٹھ اور نو مئی کو شمالی ساحلی آندھرا پردیش اور یانم، جنوبی ساحلی آندھرا پردیش اور رائلسیما میں ایک یا دو مقامات پر ہلکی سے درمیانی بارش ہوسکتی ہے۔

ریاست میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران رائلسیما کے اننت پور ضلع میں ایک یا دو مقامات پرتیزرش ہوئی۔ اس کے علاوہ رائلسیما میں چند مقامات پر اور ساحلی آندھرا پردیش اور یانم میں ایک یا دو مقامات پر بارش ہوئی۔

a3w
a3w