کھیل

جسپریت بمراہ کی سرجری کامیاب

ای ایس پی این کرک انفو کی ایک رپورٹ کے مطابق بمراہ نے پیر کو نیوزی لینڈ میں اپنی کمر کی سرجری کروائی ہے۔ وہ مارچ کے آخر تک نیوزی لینڈ میں رہیں گے۔ بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے پلان کے مطابق بمراہ اگست میں دوبارہ ٹریننگ شروع کریں گے۔

نئی دہلی: ہندوستان کے سرکردہ تیز گیند باز جسپریت بمراہ کی کمر کی سرجری ہوئی ہے اور وہ اکتوبر۔نومبر میں ہونے والے ون ڈے ورلڈ کپ میں ٹیم کا حصہ بن سکتے ہیں۔

متعلقہ خبریں
ایشان کشن اور شریاس ایئر کا سنٹرل کنٹراکٹ ختم، ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ سے باہر کرنے پر بھی غور
محمد عامر کا معروف انگلش کاؤنٹی کلب سے معاہدہ
ہندوستان، کیپ ٹاون میں ٹسٹ جیتنے والی ایشیاء کی پہلی ٹیم۔ محمد سراج میان آف دی میاچ
نیوزی لینڈ نے دوسرا ٹی ٹوئنٹی 21 رن سے جیت لیا
افغانستان کے خلاف شکست تکلیف دہ: بٹلر

ای ایس پی این کرک انفو کی ایک رپورٹ کے مطابق بمراہ نے پیر کو نیوزی لینڈ میں اپنی کمر کی سرجری کروائی ہے۔ وہ مارچ کے آخر تک نیوزی لینڈ میں رہیں گے۔ بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے پلان کے مطابق بمراہ اگست میں دوبارہ ٹریننگ شروع کریں گے اور ورلڈ کپ کو ذہن میں رکھتے ہوئے آہستہ آہستہ تیار ہوں گے۔

واضح رہے کہ بمراہ نے آخری بار ستمبر 2022 میں کرکٹ کھیلی تھی، جس کے بعد انہیں کمر میں اسٹریس فریکچر کی وجہ سے ٹیم سے باہر کردیا گیا تھا۔ بمراہ نے ایشیا کپ 2022 کے بعد ٹی۔ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 میں حصہ نہیں لیا۔ تازہ ترین اطلاعات کے مطابق وہ مارچ میں شروع ہونے والی انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) اور جون میں ورلڈ ٹیسٹ چیمپئن شپ (ڈبلیو ٹی سی) کے فائنل میں بھی نہیں کھیل سکیں گے۔

ای ایس پی این کرک انفو کے مطابق نیشنل کرکٹ اکیڈمی (این سی اے) میں بی سی سی آئی کے طبی عملے نے بمراہ کو سرجری کرانے کا آپشن دیا۔ بمراہ نے این سی اے اور بی سی سی آئی کے ساتھ مل کر یہ فیصلہ کیا۔

واضح رہے کہ بمراہ نومبر 2022 سے این سی اے میں بحالی سے گزر رہے تھے۔ انہوں نے دسمبر میں باؤلنگ شروع کی۔ بمراہ کی پیش رفت کو دیکھتے ہوئے سلیکٹرز نے انہیں جنوری میں سری لنکا کے خلاف محدود اوورز کی سیریز کے لیے ٹیم میں شامل کیا ہے۔

تاہم، بی سی سی آئی نے احتیاط برتتے ہوئے بمراہ کو سری لنکا کے خلاف سیریز سے باہر کرنے کا حکم دیا اور اس کی وجہ سے وہ آسٹریلیا کے خلاف جاری ٹیسٹ سیریز میں جگہ نہیں بنا سکے۔

ہندوستانی ٹیم مینجمنٹ کے ساتھ ساتھ این سی اے چاہتے ہیں کہ بمراہ تب ہی واپس آئیں جب وہ گیند کرنے کے لیے مکمل طور پر فٹ ہوں۔ ون ڈے ورلڈ کپ صرف ہندوستانی سرزمین پر اکتوبر-نومبر میں ہونا ہے۔ اس سے قبل ہندوستان 50 اوور کے فارمیٹ میں ہونے والے ایشیا کپ میں بھی شرکت کرے گا۔

a3w
a3w