مہاراشٹرا

لوک سبھا الیکشن: مہاراشٹر میں پیر کو 11 سیٹوں پر ووٹنگ

لوک سبھا کے چوتھے مرحلے میں پیر (13 مئی) کو مغربی مہاراشٹر کے علاقے کی پانچ، شمالی مہاراشٹر کے علاقے کی تین اور مراٹھواڑہ علاقے کی تین سیٹوں پر ہونے والی ووٹنگ کے لیے تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں۔

ممبئی: لوک سبھا کے چوتھے مرحلے میں پیر (13 مئی) کو مغربی مہاراشٹر کے علاقے کی پانچ، شمالی مہاراشٹر کے علاقے کی تین اور مراٹھواڑہ علاقے کی تین سیٹوں پر ہونے والی ووٹنگ کے لیے تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں۔

متعلقہ خبریں
میں نے حکمت عملی کے تحت لوک سبھا الیکشن نہیں لڑا: پرینکا کا انٹرویو (ویڈیو)
ممبئی سمیت مہاراشٹر میں پانچویں اور آخری مرحلے کیلئے انتخابی مہم ختم
ہندوستان نے آسٹریلیا کو 5 وکٹ سے ہرادیا
گجرات کی 25 سیٹوں پر انتخابی مہم کا شور ختم
راج ٹھاکرے کی تصویر پر مہاراشٹر میں نیا تنازعہ

جن حلقوں میں کل پولنگ ہوگی ان میں نندربار، جلگاؤں، راور، جالنا، اورنگ آباد، بیڈ، ماول، پنے، شرور، احمد نگر اور شرڈی شامل ہیں۔

الیکشن کمیشن (ای سی آئی) ذرائع کے مطابق اس چوتھے مرحلے میں کل ملاکر 298 امیدوار مقابلہ کر رہے ہیں، جن کی قسمت کا فیصلہ 2.28 کروڑ اہل رجسٹرڈ ووٹرز کریں گے۔ اس مرحلے میں 1.18 کروڑ سے زیادہ مرد، 1.09 کروڑ سے زیادہ خواتین اور 1272 خواجہ سرا اپنا حق رائے دہی استعمال کریں گے۔

ووٹنگ کے لیے ای سی آئی نے کل ملاکر 23,284 پولنگ اسٹیشن قائم کیے ہیں، جن میں سے 114 حساس ہیں اور 53,959 بیلٹ یونٹس، 23,284 کنٹرول یونٹس اور 23,284 وی وی پی اے ٹی مشینوں سے لیس ہیں۔

تمام سیٹوں پر مہایوتی اور مہاوکاس اگھاڑی کے درمیان سیدھا مقابلہ ہے۔ اپوزیشن بہوجن اگھاڑی (بی ای ای) نے بھی ان دونوں کے سامنے ایک چیلنج کھڑا کیا ہے۔

مغربی مہاراشٹر کے تحت آنے والی پانچ سیٹوں پر سخت مقابلہ دیکھا جا رہا ہے۔ پنے میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے سابق میئر مرلیدھر موہول کو میدان میں اتارا ہے، جب کہ کانگریس نے وشوناتھ ڈھنگیکر کو اس سیٹ سے میدان میں اتارا ہے۔ شرور میں نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی-شرد پوار گروپ) کے امول کولہے کا مقابلہ این سی پی-اجیت پوار گروپ کے سابق سوشلسٹ شیواجی راؤ ادھال راؤ پاٹل سے ہے۔

ماولسوم سیٹ پر مقابلہ دو شیوسینکوں کے درمیان ہے۔ شیو سینا (ادھو بابا صاحب ٹھاکرے) (یو بی ٹی) کے سنجوگ واگھرے شیو سینا کے موجودہ رکن پارلیمنٹ شرینز بارنے کے خلاف مقابلہ کر رہے ہیں۔ احمد نگر میں موجودہ ایم پی ڈاکٹر سوجے رادھا کرشنا ویکھے پاٹل اور این سی پی شرد پوار گروپ کے سنجوگ واگھرے کے درمیان سیدھا مقابلہ ہے۔

شرڈی میں سہ رخی مقابلہ دیکھنے کو مل رہا ہے۔ یہاں ایکناتھ شندے کی زیرقیادت شیوسینا لیڈر اور موجودہ ایم پی سداشیو لوکھنڈے، سابق ایم پی اور شیو سینا (یو بی ٹی) کے امیدوار بھاؤجابا وکچورے اور بہوجن اگھاڑی (وی بی ای) کے امیدوار اتکرش روپاوتے کے درمیان مقابلہ ہے۔