ایشیاء

ایل ٹی ٹی ای لیڈر پربھاکرن زندہ ہے، صحیح وقت پر سامنے آئے گا: نیدومارن

انہوں نے کہا کہ وہ یہ اعلان ایل ٹی ٹی ای کے لیڈر کے اہل خانہ کی رضامندی سے کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سری لنکا کی موجودہ صورتحال نے مسٹر پربھاکرن کے عوامی سطح پر پیش ہونے کے لیے حالات کو سازگار بنا دیا ہے۔

چینائی: تمل نیشنلسٹ موومنٹ (ٹی این ایم) کے رہنما پی نیدومارن نے پیر کو ایک چونکا دینے والا انکشاف کیا کہ ممنوعہ لبریشن ٹائیگرز آف تامل ایلم (ایل ٹی ٹی ای) کے لیڈر ویلوپلائی پربھاکرن زندہ ہیں اور صحیح وقت پر عوامی طور پر سامنے آئیں گے۔

متعلقہ خبریں
چین کے تعمیر کردہ ہوائی اڈے کا انتظام ہندوستانی اور روسی کمپنیاں حاصل کریں گی
سری لنکا کی ورلڈکپ میں پہلی کامیابی
پاکستان نے پہلا ٹسٹ 4 وکٹ سے جیت لیا
خاتون بولر نے 21ویں صدی کا عیجب ریکارڈ بنا دیا
پاکستان۔سری لنکا ٹسٹ سیریز کے شیڈول کا اعلان

الکا تمیلار پیرمائیپو (ورلڈ تامل فیڈریشن) کے بانی اور ٹی این ایم کے صدر مسٹر نیدومارن نے تھنجاور میں نامہ نگاروں کو بتایا کہ مسٹر پربھاکرن صحت مند اور خوش ہیں کہ ان کا خاندان ان کے ساتھ رابطے میں ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ اس جگہ کو ظاہر نہیں کر سکتے جہاں مسٹر پربھاکرن اس وقت ٹھہرے ہوئے تھے۔

انہوں نے کہا کہ وہ یہ اعلان ایل ٹی ٹی ای کے لیڈر کے اہل خانہ کی رضامندی سے کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سری لنکا کی موجودہ صورتحال نے مسٹر پربھاکرن کے عوامی سطح پر پیش ہونے کے لیے حالات کو سازگار بنا دیا ہے۔

ایل ٹی ٹی ای کے ایک کٹر حامی مسٹر نیدومارن نے کہا کہ مسٹر پربھاکرن صحیح وقت پر عوام ی طور پر سامنے آئیں گے اور تامل ایلم بنانے کے اپنے منصوبے کا انکشاف کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایل ٹی ٹی ای لیڈر کو مئی 2009 میں نسلی جنگ کے آخری مرحلے کے دوران سری لنکا کی فوج نے ہلاک کر دیا تھا۔ تامل ناڈو میں اسے نسل کشی قرار دیا اور وہ چاہتے تھے کہ سری لنکا کے اس وقت کے صدر مہندا راجا پکسے جنگی جرائم کے لیے بین الاقوامی عدالت انصاف میں مقدمے کا سامنا کریں۔

مسٹر نیدومارن کے دعوے کا جواب دیتے ہوئے سری لنکا کے سابق ایم پی شیواجی لنگم نے کہا کہ جس لاش کی شناخت کی گئی ہے، ابھی تک ثابت نہں ہوا ہے کہ وہ پربھاکرن کی ہی تھی۔

انہوں نے کہا کہ مسٹر نیدومارن کا دعویٰ ان کی ذاتی رائے ہے اور اسے نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔ اگر یہ بات سچ ہے تو پوری دنیا کے تامل بہت خوش ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ ایسی صورتحال پیدا ہو گئی ہے جس میں بغیر جنگ کے تمل ایلم بنایا سکتا ہے۔

تمیژھگا وازوریمئی کاچی (ٹی وی کے) کے بانی ٹی ویلمورگن، ایم ایل اے نے مسٹر پربھاکرن کے زندہ ہونے کی خبر کو اچھی اور ’میٹھی‘ قرار دیا۔

a3w
a3w