سوشیل میڈیا
ٹرینڈنگ

سڑک کنارے پھل بیچنے کے ساتھ ساتھ ماں اپنے بچوں کو پڑھارہی ہے، ویڈیو وائرل

ایک خاتون کو سڑک کے کنارے کام کرتے ہوئے اپنے دو چھوٹے بچوں کو پڑھاتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ لوگوں نے اس آن لائن پر مختلف ردعمل کا اظہار کیا ہے۔

حیدرآباد: سوشل میڈیا اکثر روزمرہ کی زندگی کے ان پہلوؤں پر توجہ دلاتا ہے جن کے بارے میں شاید کوئی سوچ بھی نہیں سکتا۔ وائرل ہونے والی ایک حالیہ ویڈیو نے ایسا ہی کیا، شاید انٹرنیٹ کو اس چیز کی قدر کی یاد دلاتا ہے جسے ہم میں سے بہت سے لوگ قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔

متعلقہ خبریں
لفٹ میں پھنسے نوجوان نے ایسا ردعمل دیا کہ لوگ حیران رہ گئے (ویڈیو)
سوشل میڈیا کے اثرات کی جانچ کیلئے پارلیمانی کمیٹی تشکیل
مجلسی خاتون لیڈر کی 2 افراد کے خلاف شکایت
شادی کی تقریب میں خاتون کی ہوائی فائرنگ، دلچسپ ویڈیو
’’میں اکیلا ہی یہ سب کیوں برداشت کروں‘‘، فلم کے سین پر کنگنا رناوت کا مذاق بن گیا

 مختصر کلپ X (Twitter) پر پوسٹ کیا گیا تھا اور اس نے آن لائن بہت سے دل جیت لیے ہیں۔ اس میں ایک خاتون کو سڑک کے کنارے کام کرتے ہوئے اپنے دو چھوٹے بچوں کو پڑھاتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ لوگوں نے اس آن لائن پر مختلف ردعمل کا اظہار کیا ہے۔

ویڈیو کو X صارف @dc_sanjay_jas نے شیئر کیا ہے۔ جب ویڈیو شروع ہوتی ہے تو ہم دیکھتے ہیں کہ ایک خاتون سڑک کے کنارے پھلوں کی گاڑی کے پیچھے کھڑی ہے۔ وہ اپنے بچوں کی دیکھ بھال کے لیے واپس مڑتی ہے، جو زمین پر پھیلے ہوئے کپڑے پر بیٹھے ہیں۔ ایک کتاب، پنسل اور ایک سکول بیگ بھی نظر آتا ہے۔

عورت ایک بچے کو اپنی گود میں بٹھاتی ہے اور اس کے ہاتھ سے کتاب میں کچھ لکھنے کو کہتی ہے۔ چونکہ کوئی آڈیو نہیں ہے، ہمیں نہیں معلوم کہ اس نے اونچی آواز میں کیا کہا یا نہیں۔ کیپشن، جو ہندی میں ہے، اس طرح ترجمہ کرتا ہے: "آج، میرے پاس کیپشن کے لیے الفاظ نہیں ہیں!!” مکمل ویڈیو یہاں دیکھیں:

29 اگست 2023 کو پوسٹ کیے جانے کے بعد سے، اس پوسٹ کو پہلے ہی 111K سے زیادہ ملاحظات مل چکے ہیں۔ اس کے جواب میں کئی ایکس صارفین نے خاتون کی کوششوں کو سلام پیش کیا اور تعلیم کی اہمیت پر زور دیا۔ لوگوں نے اس ویڈیو پر کئی تبصرے کرکے اپنے ردعمل کا اظہار کیا۔

ایک صارف نے لکھا کہ ’ہندوستان تب ترقی کرے گا جب بھارت ترقی کرے گا، کتنی عقلمند ماں ہے اس خاتون کو سلام۔ ایک اور صارف نے X صارف سے ہر ممکن طریقے سے اس کی مدد کرنے کی درخواست کی: "سر آپ جو بھی ہو سکے اس کی مدد کریں۔

a3w
a3w