کھیل
ٹرینڈنگ

آئی پی ایل 2024 کیلئے کھلاڑیوں کی نیلامی کی تیاریاں مکمل

ہندوستان کے خلاف ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں اپنی پہلی سنچری بنانے والے جوش انگلیس، آسٹریلیا کے سابق کپتان اسٹیو اسمتھ اور فاسٹ بولر جوش ہیزل ووڈ بھی ٹاپ بریکٹ میں ہیں

دہلی: آئی پی ایل 2024 کے لیے کھلاڑیوں کی نیلامی 19 دسمبر کو دبئی میں ہونی ہے۔ لیگ کے اگلے سیزن کی نیلامی میگا نیلامی نہیں ہے۔  اس بار بھی کئی کھلاڑیوں پر پیسے کی بارش متوقع ہے۔ اگرچہ آئی پی ایل کی جانب سے اب تک کوئی آفیشل سامنے نہیں آیا ہے لیکن اگر رپورٹس پر یقین کیا جائے تو اس بار نیلامی میں کل 1166 کھلاڑی حصہ لے رہے ہیں۔

متعلقہ خبریں
ثانیہ مرزا کے شاندار کیریر کے اختتام پر ستائشوں کی بوچھاڑ
یوم خواتین پردنیا بھر میں ”عورت مارچ“ کا انعقاد

مچل اسٹارک، پیٹ کمنز، ٹریوس ہیڈ، ڈیرل مچل اور راچن رویندرا جیسے ورلڈ کپ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے کھلاڑی ان ناموں میں شامل ہیں جو لیگ میں اپنے لیے فرنچائزز تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لیگ میں کھیلنا مشکوک جوش ہیزل ووڈ نے بھی نیلامی میں اپنا نام لیا ہے۔

کرک بز کی رپورٹ کے مطابق اس بار نیلامی میں 1,166 کھلاڑیوں نے اپنے نام کیے ہیں۔ 830 ہندوستانی کھلاڑی ہیں جب کہ 336 غیر ملکی کھلاڑی ہیں۔ فہرست میں 212 کیپڈ، 909 ان کیپڈ اور 45 ایسوسی ایٹ کھلاڑی شامل ہیں۔

 تمام ٹیموں سمیت اس ‘منی’ نیلامی میں 77 کھلاڑیوں پر کامیاب بولی لگائی جا سکتی ہے جن میں سے 30 غیر ملکی کھلاڑی ہوں گے۔ اس نیلامی میں فرنچائز ٹیمیں 262.95 کروڑ روپے خرچ کر سکتی ہیں۔

830 ہندوستانیوں میں سے 18 کیپڈ کھلاڑی ہیں، جن میں ورون آرون، کے ایس بھرت، کیدار جادھو، سدھارتھ کول، دھول کلکرنی، شیوم ماوی، شہباز ندیم، کرونا نائر، منیش پانڈے، ہرشل پٹیل، چیتن سکاریا، مندیپ سنگھ، باریندر سران شامل ہیں۔ شاردول ٹھاکر، جے دیو انادکٹ، ہنوما وہاری، سندیپ واریر اور امیش یادو۔

صرف چار بھارتیوں – ہرشل پٹیل، کیدار جادھو، شاردول ٹھاکر اور امیش یادو – جنہیں ان کی فرنچائزز نے حال ہی میں جاری کیا ہے، ان کی بنیادی قیمتیں زیادہ سے زیادہ 2 کروڑ روپے رکھی گئی ہیں۔ باقی 14 کھلاڑیوں نے اپنی بنیادی قیمت 50 لاکھ روپے رکھی ہے۔

انگلینڈ کے تیز گیند باز جوفرا آرچر (27) نے نیلامی کے لیے اپنا نام کیوں نہیں دیا اس بارے میں معلومات سامنے نہیں آئی ہیں۔ لیکن آئی پی ایل کی ٹیموں میں یہ بات چل رہی تھی کہ وہ اپنی انجری کی وجہ سے اس سال نیلامی میں نہیں آئیں گے۔ تاہم ورلڈ کپ کے کھلاڑی عادل رشید، ہیری بروک اور ڈیوڈ ملان سمیت کئی انگلش کھلاڑیوں نے نیلامی کے لیے اپنے نام پیش کیے ہیں۔

اس بار نیلامی میں بھارت، آسٹریلیا، انگلینڈ، جنوبی افریقہ، ویسٹ انڈیز، آئرلینڈ، سری لنکا، نیوزی لینڈ، افغانستان، زمبابوے، نمیبیا، نیپال، نیدرلینڈ، سکاٹ لینڈ، متحدہ عرب امارات اور امریکہ کے کھلاڑی شامل ہیں۔

آسٹریلیا کے ورلڈ کپ جیتنے والے ہیروز ٹریوس ہیڈ، پیٹ کمنز اور مچل اسٹارک نے اپنی اپنی بنیادی قیمتیں 2 کروڑ روپے کی بلند ترین بریکٹ میں رکھی ہیں۔ اس بریکٹ میں ہندوستانی ٹیم سے باہر ہونے والے تیز گیند باز ہرشل پٹیل اور امیش یادو کے ساتھ بلے باز کیدار جادھو بھی ہیں۔ جنوبی افریقہ کے نئے فاسٹ باؤلنگ سنسیشن جیرالڈ کوٹزی اور خطرناک بلے باز راسی وین ڈیر ڈوسن بھی 2 کروڑ روپے کے بریکٹ میں ہیں۔

ورلڈ کپ کے دوران اپنی بلے بازی سے سب کو حیران کرنے والے نیوزی لینڈ کے راچن رویندرا نے اپنی بنیادی قیمت 50 لاکھ روپے رکھی ہے تاہم ان کے لیے بڑی بولی لگنے کا امکان ہے۔

ہندوستان کے خلاف ٹی ٹوئنٹی انٹرنیشنل میں اپنی پہلی سنچری بنانے والے جوش انگلیس، آسٹریلیا کے سابق کپتان اسٹیو اسمتھ اور فاسٹ بولر جوش ہیزل ووڈ بھی ٹاپ بریکٹ میں ہیں۔ ونیندو ہسرنگا، دنیا کے سب سے بڑے کلائی اسپنروں میں سے ایک، 1.5 کروڑ روپے کے بریکٹ میں ہیں۔ انہیں رائل چیلنجرز بنگلور نے جاری کیا ہے۔