دہلی

وزیر اعظم مودی امریکہ اور مصر کے 5 روزہ پر جائیں گے

وزیر اعظم ایوان نمائندگان کے اسپیکر کیون میک کارتھی اور سینیٹ کے صدر چارلس شومر کی دعوت پر 22 جون کو امریکی کانگریس کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کریں گے۔

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی 20 جون کو امریکہ اور مصر کے پانچ روزہ دورے پر جائیں گے اور 21 جون کو نیویارک میں اقوام متحدہ کے ہیڈکوارٹر میں یوگا کے عالمی دن کی تقریب کی قیادت کریں گے۔

متعلقہ خبریں
اڈانی مسئلہ پر کانگریس سے وضاحت کامطالبہ، سرمایہ کاری کے دعوؤں پر شک و شبہات
وزیر اعظم کے ہاتھوں اے پی میں این اے سی آئی این کے کیمپس کا افتتاح
عمان کے شاہی خاندان کے رکن فراس کی آئندہ ماہ آمد
سفارتی تنازعہ، دفتر خارجہ میں مالدیپ کے سفیر کی طلبی
وائرل ویڈیو سے مجھے دلی رنج پہنچا: دھنکر (ویڈیو)

وزارت خارجہ نے آج یہاں کہا کہ امریکی صدر جوزف بائیڈن اور خاتون اول ڈاکٹر جل بائیڈن کی دعوت پر وزیر اعظم کا امریکی دورہ نیویارک سے شروع ہوگا۔

 جہاں 21 جون کو اقوام متحدہ کے صدر دفتر میں مسٹر مودی یوگا کے عالمی دن کی تقریبات کی قیادت کریں گے۔ دسمبر 2014 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے 21 جون کو یوگا کا عالمی دن قرار دینے کی قرارداد منظور کی تھی۔

اس کے بعد وزیر اعظم واشنگٹن جائیں گے، جہاں 22 جون کو وائٹ ہاؤس میں ان کا باقاعدہ استقبال کیا جائے گا اور وہ صدر بائیڈن سے ملاقات کریں گے۔ صدر بائیڈن اور خاتون اول ڈاکٹر جل بائیڈن اسی شام وزیر اعظم کے اعزاز میں سرکاری عشائیہ دیں گے۔

 وزیر اعظم ایوان نمائندگان کے اسپیکر کیون میک کارتھی اور سینیٹ کے صدر چارلس شومر کی دعوت پر 22 جون کو امریکی کانگریس کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کریں گے۔ امریکی نائب صدر کملا ہیرس اور سیکریٹری آف اسٹیٹ انٹونی بلکن مشترکہ طور پر وزیراعظم کے اعزاز میں ظہرانہ دیں گے۔

سرکاری مصروفیات کے علاوہ، وزیراعظم کے پاس سی ای اوز، پیشہ ور افراد اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ بات چیت کا ایک بڑا پروگرام ہے۔ وہ ہندوستانی تارکین وطن سے بھی ملاقات کریں گے۔

وزیر اعظم امریکہ کے دورے کے بعد 24 سے 25 جون تک مصر کے دورے پر قاہرہ پہنچیں گے۔ یہ دورہ مصری صدر عبدالفتاح السیسی کی دعوت پر ہو رہا ہے جنہوں نے جنوری 2023 میں یوم جمہوریہ کی تقریبات میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی تھی۔ یہ وزیر اعظم کا مصر کا پہلا دورہ ہوگا۔

صدر سیسی کے ساتھ اپنی بات چیت کے علاوہ، وزیر اعظم سے توقع ہے کہ وہ مصری حکومت کے سینئر معززین، کچھ ممتاز مصری شخصیات کے ساتھ ساتھ مصر میں ہندوستانی برادری سے بھی بات چیت کریں گے۔

 ہندوستان اور مصر کے تعلقات قدیم تجارتی اور اقتصادی تعلقات کے ساتھ ساتھ گہرے ثقافتی اور لوگوں کے درمیان تعلقات پر مبنی ہیں۔ جنوری 2023 میں صدر سیسی کے ریاستی دورے کے دوران تعلقات کو ‘اسٹریٹجک پارٹنرشپ’ تک بڑھانے پر اتفاق کیا گیا تھا۔