تلنگانہ

بھونگیر میں سڑک حادثہ،4خاتون ورکرس ہلاک

ایک آٹو رکشہ جس میں خاتون ورکرس سفر کررہی تھیں۔ کو خانگی بس نے ٹکر دے دی۔ قریبی گاؤں کی خواتین، یومیہ کام کیلئے صنعتی علاقہ جارہی تھیں کہ حادثہ کا شکار ہوگئیں۔ ان میں 3خواتین برسر موقع ہلاک ہوگئی جبکہ4خواتین کو شدید چوٹیں آئیں ہیں۔

حیدرآباد: ضلع یدادری بھونگیر میں جمعرات کے روز آٹو رکشہ اور بس کے درمیان پیش آئے تصادم کے نتیجہ میں 4خاتون ورکرس ہلاک اور دیگر4زخمی ہوگئے۔ یہ حادثہ دندم لکیور کے قریب چوٹ اوپل کے صنعتی علاقہ میں پیش آیا۔ جو حیدرآباد سے50کیلو میٹر کی مسافت پر واقع ہے۔

متعلقہ خبریں
اے پی وزیر کے قافلہ کی گاڑی سے ٹکر ایک شخص ہلاک
غزہ پر اسرائیلی بربریت میں اقوام متحدہ کے 9 ملازمین ہلاک
عمران خان کیخلاف قتل اور دہشت گردی کا مقدمہ درج
تاوان کے لئے 6 سالہ بچہ کو اغوا کر کے ہلاک کردیا گیا

 پولیس کے مطابق ایک آٹو رکشہ جس میں خاتون ورکرس سفر کررہی تھیں۔ کو خانگی بس نے ٹکر دے دی۔ قریبی گاؤں کی خواتین، یومیہ کام کیلئے صنعتی علاقہ جارہی تھیں کہ حادثہ کا شکار ہوگئیں۔ ان میں 3خواتین برسر موقع ہلاک ہوگئی جبکہ4خواتین کو شدید چوٹیں آئیں ہیں۔

https://twitter.com/KP_Aashish/status/1626122668855672832

 زخمیوں کو ہاسپٹل منتقل کردیا گیا۔ مہلوکین کی شناخت55 سالہ وی انا سویا، 28 سالہ ڈی لکشمی، 30سالہ ڈی سریشا اور35سالہ سی دھنا لکشمی کی حیثیت سے شناخت کی گئی ہے۔

 ایک دوسرے حادثہ میں جو ضلع رنگاریڈی میں پیش آیا، ایک شخص ہلاک ہوگیا۔ ٹرایکٹر اور کار کے درمیان تصادم کی وجہ سے ایک شخص کی موت ہوگئی۔ مہلوک کی شناخ، ٹرایکٹر ڈرائیور کے طور پر کی گئی ہے۔ معین آباد میں یہ حادثہ پیش آیا۔ کر میں سفر کرنے والے افراد کو شدید چوٹیں آئی ہیں۔

a3w
a3w