بھارت

اٹلی کی وزیر اعظم جارجیا میلونی کے ساتھ وزیر اعظم مودی کی سیلفی

وزیر اعظم نے ایکس میں کہا، "آپ کا شکریہ، دبئی! یہ ایک نتیجہ خیز COP28 سربراہی اجلاس رہا ہے۔ آئیے ہم سب مل کر ایک بہتر کے لیے کام کرتے رہیں۔" انہوں نے اپنے سفر کے تجربے کے بارے میں ایک ویڈیو بھی شیئر کی۔

دبئی: پی ایم مودی نے دبئی میں COP28 کے دوران اٹلی کے وزیر اعظم جارجیا میلونی سے ملاقات کی اور اس دوران دونوں رہنماؤں نے ایک سیلفی بھی لی… جسے اطالوی وزیر اعظم نے سوشل میڈیا پر شیئر کیا۔ اب پی ایم مودی نے جارجیا میلونی کی جانب سے پوسٹ کی گئی سیلفی کا جواب دیا ہے۔

متعلقہ خبریں
یوم خواتین پردنیا بھر میں ”عورت مارچ“ کا انعقاد
الکٹورل بانڈس سے متعلق سپریم کورٹ کا تاریخ ساز فیصلہ: شجاعت علی صوفی
نانا پاٹیکر آپے سے باہر، مداح کو طمانچہ رسید کردیا (ویڈیو)
سب کو ساتھ لے کر چلنے والی حکومتیں ضروری : مودی
جمہوریت کیلئے منموہن سنگھ کی خدمات قابل قدر۔ راجیہ سبھا ارکان کی وداعی تقریب

اس سے قبل جارجیا میلونی نے پی ایم مودی کے ساتھ ایک سیلفی پوسٹ کی تھی اور لکھا تھا، "#melody کے ساتھ COP28 میں اچھے دوست”۔ پی ایم مودی نے جمعہ کو برازیل کے صدر لوئیز اناسیو لولا دا سلوا، برطانوی وزیر خارجہ ڈیوڈ کیمرون، سابق برطانوی وزیر اعظم ٹونی بلیئر، ترکی کے صدر آر ٹی اردگان، سویڈش کے وزیر اعظم الف کرسٹرسن اور مالدیپ کے صدر محمد میوزو آف سمیت دیگر رہنماؤں سے بھی ملاقات کی۔

یو اے ای کے اپنے دورے کے اختتام پر، وزیر اعظم نے ایکس میں کہا، "آپ کا شکریہ، دبئی! یہ ایک نتیجہ خیز COP28 سربراہی اجلاس رہا ہے۔ آئیے ہم سب مل کر ایک بہتر کے لیے کام کرتے رہیں۔” انہوں نے اپنے سفر کے تجربے کے بارے میں ایک ویڈیو بھی شیئر کی۔

اسی وقت، وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو دبئی میں COP28 سربراہی اجلاس کے موقع پر قطر کے امیر شیخ تمیم بن حمد الثانی سے ملاقات کی۔ انہوں نے دو طرفہ شراکت داری اور تیل کی دولت سے مالا مال ملک میں ہندوستانی برادری کی فلاح و بہبود پر تبادلہ خیال کیا۔