مشرق وسطیٰ
ٹرینڈنگ

یواے ای کے دورہ پر پہنچتے ہی شیخ محمد بن زید النہیان نے وزیر اعظم مودی کو گلے لگالیا

مودی نے کہا کہ متحدہ عرب امارات میں بی اے پی ایس مندر ہندوستان کے لئے آپ کے پیار کی ایک مثال ہے۔ ابوظہبی میں BAPS مندر کی تعمیر متحدہ عرب امارات کی قیادت کے تعاون کے بغیر ممکن نہیں تھی۔

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے آج متحدہ عرب امارات (یو اے ای) کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان کے ساتھ دوطرفہ اسٹریٹجک شراکت داری کو آگے بڑھانے کے سلسلہ میں وسیع پیمانے پر بات چیت کی۔

متعلقہ خبریں
کاشتکار، بات چیت کے لئے تیار: کسان قائد
مودی کے خلاف ایف آئی آر درج نہ کرنے پر کارروائی رپورٹ طلب
حیدرآباد کرکٹ اسوسی ایشن کے انتخابات
دونوں جماعتوں نے حیدرآباد کو لیز پر مجلس کے حوالے کردیا۔ وزیر اعظم کا الزام (ویڈیو)
”بھارت میراپریوار۔ میری زندگی کھلی کتاب“:مودی

محمد بن زید نے ابو ظہبی ایرپورٹ پر وزیر اعظم نریندر مودی کا استقبال کیا، جہاں انہوں نے گلے مل کر ایک دوسرے کا استقبال کیا۔ بعد ازاں مودی کو گارڈ آف آنر پیش کیا گیا۔ مودی نے ‘X’ پر لکھا، "ابوظہبی ایرپورٹ پر میرا استقبال کرنے کے لیے وقت نکالنے پر میں اپنے بھائی محمد بن زید کا بے حد مشکور ہوں۔”

مودی ابوظہبی میں پہلے ہندو مندر، بوچاسنواسی شری اکشر پرشوتم سوامی نارائن سنستھا (BAPS) مندر کا افتتاح کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ متحدہ عرب امارات میں بی اے پی ایس مندر ہندوستان کے لئے آپ کے پیار کی ایک مثال ہے۔ ابوظہبی میں BAPS مندر کی تعمیر متحدہ عرب امارات کی قیادت کے تعاون کے بغیر ممکن نہیں تھی۔

وزیر اعظم نریندر مودی متحدہ عرب امارات کے سرکاری دورے پر یو اے ای میں ہیں۔وزیر اعظم کے دفتر سے جاری بیان کے مطابق پی ایم مودی یو اے ای کے دورے کے بعد 14 سے 15 فروری تک قطر کا دورہ کریں گے۔

بیان میں کہا گیا کہ "میں 13 سے 14 فروری تک متحدہ عرب امارات اور 14 سے 15 فروری تک قطر کا سرکاری دورہ کر رہا ہوں۔ یہ میرا متحدہ عرب امارات کا ساتواں اور 2014 کے بعد قطر کا دوسرا دورہ ہوگا۔”

اس میں کہا گیا ہے کہ "میں ابوظہبی میں متحدہ عرب امارات کے صدر عزت مآب شیخ محمد بن زاید النہیان سے ملاقات اور ہماری جامع اسٹریٹجک شراکت داری کو آگے بڑھانے پر وسیع پیمانے پر بات چیت کرنے کا منتظر ہوں۔”

اپنی روانگی سے قبل، پی ایم مودی نے سوشل میڈیا ‘X’ پر ایک پوسٹ بھی شیئر کی، جس میں کہا گیا کہ عہدہ سنبھالنے کے بعد سے یہ ان کا ساتواں دورہ ہوگا، جو کہ مضبوط ہندوستان-یو اے ای دوستی کے لیے ہماری ترجیحات کی نشاندہی کرتا ہے۔

انہوں نے متحدہ عرب امارات کے صدر کو ‘اپنا بھائی’ کہا اور جوش و خروش کا اظہار کرتے ہوئے کہا، "میں اپنے بھائی یو اے ای کے صدر سے ملاقات کا منتظر ہوں۔”

پی ایم نے لکھا، "اگلے دو دنوں میں، میں مختلف پروگراموں میں شرکت کے لیے متحدہ عرب امارات اور قطر کا دورہ کروں گا جو ان ممالک کے ساتھ ہندوستان کے باہمی تعلقات کو مزید گہرا کرے گا۔ ایک مضبوط ہندوستان کو ترجیح دی گئی۔

 میں اپنے بھائی HH @MohamedBinZayed سے ملاقات کا منتظر ہوں۔ مجھے متحدہ عرب امارات میں پہلے ہندو مندر کا افتتاح کرنے کا اعزاز حاصل ہوگا۔ میں ابوظہبی میں ایک کمیونٹی تقریب میں بھی شرکت کروں گا” میں خطاب بھی کروں گا۔ ہندوستانی کمیونٹی۔ میں @WorldGovSummit میں بھی بات کروں گا اور دبئی میں @HHShkMohd سے ملاقات کروں گا۔ میں ہز ہائینس شیخ @ تمیم بن حماد سے ملاقات کا منتظر ہوں، جن کی قیادت میں قطر میں بے پناہ ترقی ہو رہی ہے۔”

وزیر اعظم مودی نے گجرات میں متحدہ عرب امارات کے صدر کی میزبانی کے اعزاز کو بھی یاد کیا، جہاں وہ وائبرینٹ گجرات گلوبل سمٹ 2024 میں مہمان خصوصی تھے۔ انہوں نے مزید کہا کہ متحدہ عرب امارات کے نائب صدر کی دعوت پر وہ 14 فروری کو دبئی میں ہونے والی ورلڈ گورنمنٹ سمٹ میں عالمی رہنماؤں سے خطاب کریں گے۔

a3w
a3w