مہاراشٹرا
ٹرینڈنگ

شیوسینا یوبی ٹی کی لیڈر سشما آندھرے بال بال بچ گئیں، ہیلی کاپٹرگرکر تباہ (ویڈیو وائرل)

ہیلی کاپٹر حادثہ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر لائیو ریکارڈ کی گئی ہے۔ سشما آندھرے نے خود حادثہ کا ویڈیو پوسٹ کیا ہے۔ کل مہد میں ان کی میٹنگ تھی۔ رات ہونے کی وجہ سے وہ وہیں ٹھہر گئی۔

رائے گڑھ: شیوسینا (یو بی ٹی) کی لیڈر سشما آندھرے کو میٹنگ میں لے جا رہا ہیلی کاپٹر رائے گڑھ ضلع کے مہاد میں گر کر تباہ ہو گیا۔ اس سے پہلے کہ سشما آندھرے ہیلی کاپٹر میں سوار ہو پاتیں، ہیلی کاپٹر گر کر تباہ ہو گیا۔ اطلاعات کے مطابق دونوں پائلٹ محفوظ ہیں۔

 ہیلی کاپٹر حادثہ کی ویڈیو سوشل میڈیا پر لائیو ریکارڈ کی گئی ہے۔ سشما آندھرے نے خود حادثہ کا ویڈیو پوسٹ کیا ہے۔ کل مہد میں ان کی میٹنگ تھی۔ رات ہونے کی وجہ سے وہ وہیں ٹھہر گئی۔ آج ایک ہیلی کاپٹر انہیں دوسری میٹنگ کی جگہ لے جانے آیا تھا۔

آندھرے کے ذریعہ شیئر کی گئی لائیو ویڈیو ریکارڈنگ کے مطابق، ہیلی کاپٹر کسی نامعلوم مقام پر اترنے کی کوشش کر رہا تھا اور اچانک گر گیا۔ جس کی وجہ سے وہ توازن کھو بیٹھا اور گر کر تباہ ہوگیا۔

 حکام نے جمعہ کو بتایا کہ ایک نجی ہیلی کاپٹر جو شیوسینا لیڈر سشما آندھرے کو لینے آیا تھا، لینڈنگ کے دوران اچانک گر کر تباہ ہو گیا۔ ہیلی کاپٹر کا پائلٹ ہیلی کاپٹر سے چھلانگ لگانے میں کامیاب رہا اور بچ گیا۔

واقعہ کی تحقیقات کے لیے پولیس اور ریسکیو ٹیمیں موقع پر پہنچ گئی ہیں۔ سشما آندھرے ضلع کے مختلف حصوں میں اپنی طے شدہ انتخابی میٹنگوں کے لیے ایک کار میں روانہ ہوئیں۔