مہاراشٹرا

میری عمر کے بارے میں اپنا تبصرہ واپس لیں ، شرد پوارکی رپورٹر کو ہدایت

پوار نے واضح کیا کہ وہ وزیر اعظم بننے کی دوڑ میں نہیں ہیں۔ بلکہ کہاکہ میں پی ایم کی دوڑ میں بالکل نہیں ہوں۔ ہم صرف ایک مستحکم قیادت چاہتے ہیں جو ترقی مرکوز ہو۔

ممبئی: نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (این سی پی) کے سربراہ شرد پوار کی حس مزاح سیاسی حلقوں میں مشہور ہے۔ پڑھا لکھا آدمی اکثر اپنی تقریروں میں لطیفے اور دل لگی کہانیاں چھڑکتا ہے۔ اپنی سیاسی ذہانت کے علاوہ پوار کا انداز ایسا بھی ہوتا ہے۔

متعلقہ خبریں
شرد پوار میرے رہنما اور استاد ہیں: اجیت
شردپوار گروپ کا نام ’نیشنلسٹ کانگریس پارٹی شردچندر پوار‘
نواب ملک کو سپریم کورٹ سے 2 ماہ کی عبوری ضمانت
بغاوت کے 15 دن بعد اجیت پوار کی شردپوار سے ملاقات
این سی پی گروپ بندی کی لڑائی الیکشن کمیشن پہنچ گئی

پونے میں بالگندھروا آڈیٹوریم میں نامہ نگاروں کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے، 82 سالہ پوار سےجب ایک رپورٹر نے ان کی عمر کا حوالہ دیا تو انہوں نے اپنے بہترین انداز سے اس سحر کو توڑنے کی صلاحیت کا مظاہرہ کیا۔

اپوزیشن لیڈروں سے ملاقات کرنے اور بی جے پی مخالف محاذ کو اکٹھا کرنے کی کوشش کرنے کے اپنے مقصد پر سوال کرتے ہوئے، ایک رپورٹر نے پوچھا، "کچھ لوگ کہہ رہے ہیں کہ آپ کو ابھی بھی وزیر اعظم کی کرسی حاصل کرنے کی امید نظر آتی ہے، اور اس لیے آپ اتنی محنت کر رہے ہیں۔ اس عمر میں اپوزیشن جماعتوں کے اتحاد کو اکٹھا کرنا…”

اس سے پہلے کہ رپورٹر سوال ختم کر پاتا لیڈر نے مداخلت کی کہ "سب سے پہلے، میں آپ کو سختی سے کہتا ہوں کہ اپنے الفاظ ‘اس عمر میں بھی’ واپس لے لو”، اور مجمع کے ہنستے ہی نا کے ہونٹوں پر بھی مسکراہٹ آگئی۔ رپورٹر نے پوار کی درخواست کی تعمیل کی اور کہا کہ وہ اپنا "قابل اعتراض تبصرہ” واپس لے رہے ہیں۔

پوار نے واضح کیا کہ وہ وزیر اعظم بننے کی دوڑ میں نہیں ہیں۔ بلکہ کہاکہ "میں پی ایم کی دوڑ میں بالکل نہیں ہوں۔ ہم صرف ایک مستحکم قیادت چاہتے ہیں جو ترقی مرکوز ہو۔ ہم سب (اپوزیشن لیڈر) مل بیٹھ کر فیصلہ کریں گے۔ یہ میری ذمہ داری ہے کہ میں ان رہنماؤں کی حمایت کروں جو عوامی حمایت حاصل کر سکتے ہیں اور ان پہلوؤں کو پہنچا سکتے ہیں۔”