سوشیل میڈیا
ٹرینڈنگ

چوری کرنے سےقبل یوگا کرنے والی خاتون کی ویڈیو وائرل

وائرل ہونے والی یہ ویڈیو آسٹریلیا کی بتائی جا رہی ہے جس میں خاتون چور کی کرتوت قابل دید ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کس طرح خاتون چور بیکری میں گھسنے سے پہلے یوگا اور اسٹریچ کرنا شروع کر دیتی ہے۔

حیدرآباد: حال ہی میں انٹرنیٹ پر ایک ایسی ویڈیو دیکھنے کو مل رہی ہے، جسے دیکھ کر آپ حیران رہ جائیں گے اور آپ کو ہنس کر پیٹ بھر جائے گا۔ وائرل ہونے والی یہ ویڈیو ایک چوری سے متعلق ہے، جس میں چور چوری سے پہلے بھرپور طریقہ سے یوگا کرتا نظر آ رہا ہے۔

متعلقہ خبریں
چارمینار بس اسٹانڈ کے قریب رہزنوں نے چاقو کی نوک پر ایک شخص سے 10ہزار روپے چھین لئے
ایک ہونہار لڑکی جسے’’جہیز‘‘ نے مار دیا
سنگ دل اولاد نے ضعیف ماں کو گھر سے باہر نکال دیا
شادی کی تقریب میں خاتون کی ہوائی فائرنگ، دلچسپ ویڈیو
خاتون کی تصاویر بغیر اجازت بھیجنے پر نامعلوم شخص کے خلاف کیس درج

 یہ چور ایک خاتون ہے، جو ان دنوں اپنی حرکتوں کی وجہ سے خبروں میں ہے۔ ویڈیو میں خاتون کی چوری کی حرکتیں دیکھ کر لوگ ہنس ہنس کر برا محسوس کر رہے ہیں۔ کچھ لوگ ویڈیو پر زبردست تبصرے کر کے مزہ لے رہے ہیں۔

وائرل ہونے والی یہ ویڈیو آسٹریلیا کی بتائی جا رہی ہے جس میں خاتون چور کی کرتوت قابل دید ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ کس طرح خاتون چور بیکری میں گھسنے سے پہلے یوگا اور اسٹریچ کرنا شروع کر دیتی ہے۔

پرامن طریقے سے یوگا کرنے کے بعد ہی وہ چوری کے ارتکاب کے لیے آگے بڑھتا ہے، لیکن خاتون کو شاید اس بات کا علم نہیں تھا کہ اس کی تمام حرکتیں قریب ہی نصب سی سی ٹی وی کیمروں میں قید ہو رہی ہیں۔

نیویارک پوسٹ کی ایک رپورٹ کے مطابق چوری کا یہ واقعہ 3 مارچ کو پیش آیا۔ پولیس کے مطابق آسٹریلیا میں فلیپا نامی بیکری کو خاتون چور نے نشانہ بنایا۔ اس دوران خاتون کو چوری سے قبل بیکری کے پارکنگ ایریا میں یوگا کرتے دیکھا گیا۔

ویڈیو میں خاتون کو سیاہ کپڑوں میں یوگا کرتے اور اسٹریچ کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ اس ویڈیو کو انسٹاگرام پر شیئر کیا گیا ہے۔ ویڈیو کے کیپشن میں لکھا ہے، ‘جب ہم نے اپنے بیکری ہیڈ کوارٹر میں حالیہ چوری کی سیکیورٹی فوٹیج دیکھی تو ہم حیران رہ گئے۔

ایسا لگتا ہے کہ تالے توڑنے سے پہلے یوگا کرنا ضروری ہے۔ بیکری سے کچھ چیزیں چوری ہوئی ہیں جن میں فرنچ رولز بھی شامل ہیں جو اس لچکدار چور کو للکارنے کے لیے کافی ہوں گے۔

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق خاتون چور کو چوری اور ڈکیتی کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے۔ فی الحال عدالت نے انہیں ضمانت پر رہا کر دیا ہے۔ کیس کی سماعت 22 مئی کو میلبورن مجسٹریٹ کورٹ میں ہونی ہے۔

ویڈیو دیکھنے والے ایک صارف نے لکھا، میرے خیال میں ہمیں نوکریوں کے درمیان ورزش کے لیے بھی وقت نکالنا چاہیے۔ ایک اور صارف نے لکھا، کیا وہ کریم رول چوری کرنے سے پہلے اپنی کیلوریز جلانا چاہتی تھی؟

a3w
a3w