شمال مشرق

لوک سبھا انتخابات ،مودی سرکار اب کی بار 200 پار بھی نہیں ہوگی: ممتا بنرجی

شمالی بنگال کے جلپائی گوڑی میں ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے بنرجی نے الزام لگایا کہ بی جے پی بھیم راؤ امبیڈکر کے بنائے ہوئے آئین کو تباہ کر رہی ہے۔

جلپائی گوڑی: مغربی بنگال کی چیف منسٹر اور ترنمول کانگریس کی سربراہ ممتا بنرجی نے ہفتہ کو دعویٰ کیا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) آئندہ لوک سبھا انتخابات میں 200 سیٹیں بھی نہیں جیت پائے گی۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی کی طرف سے دی گئی ضمانت کو ‘جھوٹا’ قرار دیا۔

متعلقہ خبریں
میں بلیوں کونہیں بلکہ شیروں کونشانہ بناؤں گا۔چیف منسٹر کے تبصرہ کے بعد بی آر ایس کیڈرمیں ہلچل
ایگزٹ پول رپورٹس کی فکر نہیں۔ بہتر نتائج کی امید : کے سی آر
ہجومی تشدد، بی جے پی اور میڈیا پر ساز باز کا الزام: ممتابنرجی
مودی کے خلاف ایف آئی آر درج نہ کرنے پر کارروائی رپورٹ طلب
دونوں جماعتوں نے حیدرآباد کو لیز پر مجلس کے حوالے کردیا۔ وزیر اعظم کا الزام (ویڈیو)

شمالی بنگال کے جلپائی گوڑی میں ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے بنرجی نے الزام لگایا کہ بی جے پی بھیم راؤ امبیڈکر کے بنائے ہوئے آئین کو تباہ کر رہی ہے۔

اس سے پہلے، ترنمول کانگریس کے قومی جنرل سکریٹری ابھیشیک بنرجی نے جمعہ کو کہا کہ مغربی بنگال کے لوگوں کو چیف منسٹر ممتا بنرجی کی طرف سے شروع کی گئی مختلف اسکیموں کا فائدہ مل رہا ہے۔ انہوں نے عوام سے پوچھا کہ وہ کس کی ضمانت قبول کریں گے، ’’دیدی یا مودی؟‘‘

انہوں نے الزام لگایا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے ریاست میں 2021 کے اسمبلی انتخابات ہارنے کے بعد مغربی بنگال کو مختلف اسکیموں کے تحت مرکزی فنڈز روک دیے۔ انہوں نے کہا کہ ’’لوگوں کو لکشمیر بھنڈر، کھڈیا ساتھی اور دیگر اسکیموں کا فائدہ مل رہا ہے اور یہ اسکیمات وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے شروع کی تھیں‘‘۔

بنرجی نے دعویٰ کیا کہ جینت رائے 50 فیصد سے زیادہ ووٹ شیئر کے ساتھ بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ منتخب ہوئے، لیکن انہوں نے عوام کے لیے کچھ نہیں کیا۔ بی جے پی نے رائے کو دوبارہ جلپائی گوڑی سے اپنا امیدوار بنایا ہے۔

"وہ لوگ جنہوں نے بی جے پی کو ووٹ دیا ہے، انہیں نوٹ کرنا چاہئے کہ بی جے پی کے دور میں، ہندوستان پریس کی آزادی، جمہوریت اور بھوک جیسے مختلف اشاریوں میں پھسل گیا ہے،” انہوں نے وزیر اعظم نریندر مودی سے مطالبہ کیا کہ وہ ایک سفید فام آدمی ہیں یا نہیں۔ 2021 سے ہاؤسنگ اسکیم کے تحت بنگال کے لیے کوئی بھی فنڈ جاری کیا۔

a3w
a3w