کھیل
ٹرینڈنگ

محمد سمیع کی طوفانی باؤلنگ ، نیوزی لینڈ 274 رنز پر بکھر گئی

محمد شامی نے آتے ہی بھارت کو کامیابی دلائی اور ول ینگ کو پویلین بھیج دیا۔ اس سے قبل محمد سراج نے دیون کونوے کو پویلین کا راستہ دکھا کر ہندوستان کو پہلی کامیابی دلائی۔

شملہ: انڈیا اور نیوزی لینڈ کے درمیان آئی سی سی کرکٹ ورلڈ کپ 2023 کے 21ویں میچ میں کلدیپ یادیو نے نیوزی لینڈ کو پانچواں جھٹکا دیا ہے۔ کلدیپ یادو نے گلین فلپس کو پویلین کا راستہ دکھایا۔ اس سے قبل ڈیرل مچل سنچری کی مدد سے مشکل صورتحال سے باہر آئے۔ ڈیرل مچل نے راچن رویندرا کے ساتھ مل کر تیسری وکٹ کے لیے 159 رنز کی شراکت قائم کی اور ٹیم کو مشکل صورتحال سے نکالا۔

متعلقہ خبریں
ورلڈ کپ کے سیمی فائنل اور فائنل کے ٹکٹوں کی فروخت شروع
ہندوستان ۔ کینڈا میچ بارش کی نذر
کرکٹ کا 122 سالہ ریکارڈ ٹوٹ گیا
محمد سمیع کے بھائی محمد کیف کا ایک اور یادگار مظاہرہ
نیوزی لینڈ نے دوسرا ٹی ٹوئنٹی 21 رن سے جیت لیا

محمد سراج نے اس شراکت کو توڑا اور راچن رویندرا کو آؤٹ کیا۔ اس کے بعد کلدیپ نے ٹام لیتھم کو آؤٹ کرکے ہندوستان کو چوتھی کامیابی دلائی۔ ٹاس ہارنے کے بعد پہلے بیٹنگ کرنے آنے والی نیوزی لینڈ کو شروع میں ہی دو جھٹکے لگے لیکن اس کے بعد ڈیرل مچل اور راچن رویندرا کی جوڑی نے تیسری وکٹ کے لیے ریکارڈ شراکت قائم کی اور نیوزی لینڈ کو میچ میں واپس لے آئے۔

اس سے قبل نیوزی لینڈ کو دوسرا دھچکا ول ینگ کی صورت میں لگا تھا۔ محمد شامی نے آتے ہی بھارت کو کامیابی دلائی اور ول ینگ کو پویلین بھیج دیا۔ اس سے قبل محمد سراج نے دیون کونوے کو پویلین کا راستہ دکھا کر ہندوستان کو پہلی کامیابی دلائی۔

میچ میں بھارتی کپتان روہت شرما نے نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر بولنگ کا فیصلہ کیا ہے۔ ٹیم انڈیا میں تیز گیند باز محمد شامی کی واپسی ہوئی، وہیں سوریہ کمار یادو کو بھی موقع ملا۔ دوسری جانب نیوزی لینڈ نے اپنی ٹیم میں کوئی تبدیلی نہیں کی۔

a3w
a3w