سوشیل میڈیامہاراشٹرا
ٹرینڈنگ

شیوسینا لیڈر کو فیس بک لائیو کے دوران گولی ماردی گئی،حملہ آور نے بھی گولی مارلی (ویڈیو)

شیوسینا (یو بی ٹی) کی ٹیم ادھو کے رکن کو جمعرات کو ممبئی کے دہیسر علاقے میں اس وقت گولی مار دی گئی جب وہ فیس بک لائیو اسٹریم کر رہے تھے۔

ممبئی: شیوسینا (یو بی ٹی) کی ٹیم ادھو کے رکن کو جمعرات کو ممبئی کے دہیسر علاقے میں اس وقت گولی مار دی گئی جب وہ فیس بک لائیو اسٹریم کر رہے تھے۔ بعد ازاں ان کی موت ہو گئی۔

متعلقہ خبریں
راؤت نے قتل کے ملزم کے ساتھ شنڈے کے لڑکے کی تصویر شیئر کی
بھگوان رام بی جے پی کے انتخابی امیدوار : سنجے راوت
اُدھوٹھاکرے کے قافلہ سے اضافی گاڑی ہٹادی گئی
نظام آباد کا نام ضلع اندور رکھنے شیوسینا کا اعلان
شنڈے گروپ کے بعض ارکان کا اُدھو ٹھاکرے سے ربط

ابتدائی معلومات کے مطابق، ابھیشیک گھوسلکر، شیوسینا (یو بی ٹی) لیڈر ونود گھوسالکر کا بیٹا،اور موریس نورونہا، جسے موریس بھائی بھی کہا جاتا ہے، کے ساتھ فیس بک لائیو اسٹریم کر رہا تھا۔

موریس بھائی نے اس کے بعد لائیو اسٹریم چھوڑدیا اور بعد میں گھوسلکر پر تین گولیاں چلائیں۔ پولیس نے بتایا کہ اس کے بعد موریس بھائی نے خود کو گولی مار لی۔ابھیشیک گھوسالکر کو کرونا اسپتال لے جایا گیا اور ان کا علاج چل رہا ہے۔ پولیس نے بتایا کہ ابھیشیک گھوسلکر کو ’ذاتی دشمنی‘ کی بناپر گولی مار ی گئی۔

ادھو ٹھاکرے کی زیر قیادت شیو سینا دھڑے کا لیڈر ایک سابق کارپوریٹر ہے۔ حال ہی میں، بی جے پی ایم ایل اے گنپت گائیکواڈ نے مہاراشٹرا کے الہاس نگر میں شیوسینا لیڈر مہیش گائیکواڈ کو ہل لائن پولیس اسٹیشن کے ایک سینئر پولیس اہلکار کو کیبن کے اندر گولی مار دی۔

دونوں سیاست دان اور ان کے حامی ایک دیرینہ زمینی تنازعہ پر شکایت درج کرانے کے لیے جمع ہوئے تھے۔ اس واقعہ میں شیوسینا کے ایم ایل اے راہول پاٹل بھی زخمی ہو گئے۔