شمالی بھارت

الہ آباد ہائی کورٹ نے گیان واپی کیس کی سماعت شروع کردی

الہ آباد ہائی کورٹ نے ضلعی عدالت کے اس حکم کے خلاف درخواست کی سماعت دوبارہ شروع کی ہے جس میں آرکیالوجیکل سروے آف انڈیا (اے ایس آئی) کو ایک سروے کرنے کی ہدایت دی گئی ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ آیا وارانسی میں گیانواپی مسجد کسی مندر پر تعمیر کی گئی تھی۔

پریاگ راج: الہ آباد ہائی کورٹ نے ضلعی عدالت کے اس حکم کے خلاف درخواست کی سماعت دوبارہ شروع کی ہے جس میں آرکیالوجیکل سروے آف انڈیا (اے ایس آئی) کو ایک سروے کرنے کی ہدایت دی گئی ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ آیا وارانسی میں گیانواپی مسجد کسی مندر پر تعمیر کی گئی تھی۔

متعلقہ خبریں
وضوخانے کا سروے، انجمن انتظامیہ کو نوٹس
40وکلاء کے خلاف ”جھوٹا کیس“ درج کرنے پر پولیس عہدیدار معطل
عتیق احمد کے قاتل براہ لکھنو، پریاگ راج پہنچے تھے
اب گیان واپی مسجدکے وضوخانہ کے سروے کا مطالبہ
گیان واپی مسجد وضو خانہ کا سروےجج سماعت سے علیحدہ

منگل کو اس معاملے میں دلائل سننے کے بعد، چیف جسٹس پرتینکر دیواکر نے اسے بدھ کو مزید سماعت کے لیے مقرر کیا تھا۔

منگل کو، انجمن انتظامیہ مسجد، جو مسجد کا انتظام کرتی ہے، نے ہائی کورٹ کا رخ کیا، جس کے ایک دن بعد سپریم کورٹ نے اے ایس آئی کے سروے کو شام 5 بجے تک روک دیا۔ بدھ کے روز، مسجد انتظامیہ کمیٹی کو نچلی عدالت کے حکم کے خلاف اپیل کرنے کا وقت دیا گیا۔

کمیٹی کے وکیل، سینئر ایڈووکیٹ ایس ایف اے نقوی نے چیف جسٹس دیواکر کے سامنے کیس کی جلد سماعت کے لیے دعا کی اور کہا کہ فوری ضرورت ہے کیونکہ سپریم کورٹ کا حکم بدھ کو ختم ہو جائے گا۔

چیف جسٹس نے کہا کہ فریقین کو کوئی اعتراض نہ ہوا تو سنیں گے۔ مدعا علیہ (ہندو فریق) کے وکیل وشنو شنکر جین نے کہا کہ رام مندر کیس میں اے ایس آئی کے ذریعہ سروے کیا گیا تھا اور اسے ہائی کورٹ کے ساتھ ساتھ سپریم کورٹ نے بھی قبول کیا تھا۔

یہ مسجد وارانسی میں کاشی وشواناتھ مندر کے ساتھ واقع ہے اور ضلعی عدالت میں ہندو وکیلوں نے اس بات کا تعین کرنے کے لیے سروے کا مطالبہ کیا تھا کہ آیا اسی جگہ پہلے مندر موجود تھا یا نہیں۔

وارانسی کی ضلعی عدالت نے جمعہ کے روز اے ایس آئی کو حکم دیا کہ اگر ضرورت ہو تو زمین میں گھسنے والے ریڈار اور کھدائی جیسی ٹیکنالوجیز کا استعمال کرتے ہوئے سروے کریں۔

سپریم کورٹ کا پیر کو سروے کو روکنے کا حکم اس وقت آیا جب اے ایس آئی کی ٹیم مسجد کمپلیکس کے اندر تھی۔