کھیل

ورلڈکپ تھالی میں رکھ کر نہیں دیا جائے گا:روہت

روہت نے کہاکہ سچ پوچھیں تو میں نے کبھی (50 اوور) ورلڈکپ نہیں جیتا، ورلڈکپ جیتنا ایک خواب ہے اور اس کیلئے یہاں لڑنے سے مجھے زیادہ خوشی نہیں ہوتی۔

فلوریڈا: ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان روہت شرما نے جمعرات کو کہا کہ ہندوستان آئندہ ورلڈکپ میں آئی سی سی ٹرافی کی خشک سالی کو توڑنے کیلئے ’بے چین‘ ہے۔

متعلقہ خبریں
پولارڈ، راشد خان کی جگہ کیپ ٹاون ممبئی انڈینس کے کپتان
کپتان روہت شرما، شبمن گِل پر چیخ پڑے، ویڈیو وائرل
ہندوستان، کیپ ٹاون میں ٹسٹ جیتنے والی ایشیاء کی پہلی ٹیم۔ محمد سراج میان آف دی میاچ
ویراٹ کو دوبارہ ٹسٹ کپتان بنانا چاہئے: سابق کپتان
روہت شرما کے پاس کریس گیل سے زیادہ چھکے

 روہت نے کہاکہ سچ پوچھیں تو میں نے کبھی (50 اوور) ورلڈکپ نہیں جیتا، ورلڈکپ جیتنا ایک خواب ہے اور اس کیلئے یہاں لڑنے سے مجھے زیادہ خوشی نہیں ہوتی۔ آپ کو ورلڈکپ تھالی میں نہیں دیا جائے گا، آپ کو واقعی سخت محنت کرنی ہوگی اور ہم 2011 سے اتنے سالوں سے یہی کررہے ہیں، ہم سب اس کیلئے لڑ رہے ہیں۔

 روہت نے مزید کہاکہ ہر کوئی ورلڈکپ میں جانے اور اسے جیتنے کیلئے بے چین ہے، کیونکہ ہم جانتے ہیں کہ ہمارے پاس ایک اچھی ٹیم ہے، اگر پچھلے کچھ سالوں میں ایسا نہیں ہوا ہے، تو اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہم اسے ہلکے سے لیں گے۔

جب انہوں نے کہاکہ ہم 2022 کا ورلڈ کپ ہارے تو میں نے کہاکہ ہم اگلے ورلڈکپ کیلئے لڑتے رہیں گے۔ کسی دن مل جائے گا۔ روہت شرما نے کہاکہ یہ ورلڈ ٹسٹ چمپئن شپ ڈبلیو ٹی سی آرہی تھی اور میں نے کہا تھاکہ ہم اس کیلئے لڑتے رہیں گے، چاہے کچھ بھی ہو۔ جلد یا بدیر مل جائے گا۔

 انہوں نے کہاکہ مجھے پہلے بلے باز کے طورپر کام کرنے کی ضرورت ہے۔ کپتانی تو بعد کی بات ہے۔ ٹیم میں میرا کردار ایک بلے باز کے طورپر زیادہ ہے، اچھی کپتانی بھی، لیکن پہلے مجھے ٹیم کیلئے بڑے رنز بنانے ہوں گے اور میچ جیتنا ہوں گے۔

روہت نے کہاکہ ہماری ٹیم میں پہلے ہی کئی کھلاڑی زخمی ہیں کہ اب مجھے انجری سے ڈر لگتاہے۔ ہم نے بی سی سی آئی کے ساتھ بھی بات کی کہ ہمیں کھلاڑیوں کی اچھی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے۔ ہم نہیں چاہتے کہ کوئی بھی اہم ایونٹس سے محروم رہے۔ ہمارے کچھ اہم کھلاڑیوں نے پچھلے دو سالوں میں کچھ بڑی پیش رفت کی ہے۔