بھارت

کیرالہ دھماکہ: 14 اضلاع میں الرٹ، کرناٹک سرحد سیل

کیرالا میں افسران نے تمام 14 ضلعی پولیس سربراہوں کو خاص طور پر ریلوے اور بس اسٹیشنوں کے آس پاس انتہائی چوکسی اختیار کرنے کی ہدایت کی ہے۔

ترواننت پورم/اڈوپی: کیرالا کے کالامسری میں اتوار کی صبح ہوئے سلسلہ وار دھماکوں کے بعد ریاست کے 14 اضلاع کو میں الرٹ جاری کر دیا گیا ہے۔ کرناٹک حکومت نے بھی الرٹ جاری کیا ہے اور سرحدی علاقوں میں سکیورٹی سخت کر دی ہے۔

متعلقہ خبریں
حیدرآباد میں دو گھنٹے میں خواتین کے گلے سے طلائی چین چھیننے کی 6وارداتیں
40وکلاء کے خلاف ”جھوٹا کیس“ درج کرنے پر پولیس عہدیدار معطل
راشن دکانوں پر مودی کی تصویر نہیں لگائی جائے گی
مرکز کے ظلم کے خلاف انسانی زنجیر احتجاج، لاکھوں افراد کی شرکت
مسلم لیگ قائد کے مکان پر ریکوری نوٹس

کیرالہ میں افسران نے تمام 14 ضلعی پولیس سربراہوں کو خاص طور پر ریلوے اور بس اسٹیشنوں کے آس پاس انتہائی چوکسی اختیار کرنے کی ہدایت کی ہے۔ انہوں نے سیکورٹی کو یقینی بنانے کے لیے سخت پولیس گشت کی ضرورت پر زور دیا۔

افسران ابھی تک دھماکے کی وجہ کا تعین نہیں کر پارہے ہیں۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ اس دھماکے میں ایک طاقتور دھماکہ خیز ڈیوائس (آئی ای ڈی) کا استعمال کیا گیا تھا۔

دھماکوں کی تحقیقات کرنے والے افسران کنونشن سینٹر سے تین دن کی سی سی ٹی وی فوٹیج کا وسیع جائزہ لے رہے ہیں تاکہ ذمہ دار افراد اور دھماکہ خیز ڈیوائس نصب کرنے کے وقت کا تعین کیا جا سکے۔

ریاستی وزیر صنعت اور کالامسری کے ایم ایل اے پی راجیو نے کہا کہ وہ وجہ کی نشاندہی کرنے سے پہلے معائنہ مکمل ہونے کا انتظار کر رہے ہیں اور فی الحال علاقے میں پابندی ہے۔

کیرالہ میں ہوئے افسوسناک دھماکے کے پیش نظر کرناٹک حکومت نے ریاست بھر میں الرٹ جاری کر دیا ہے۔ قانون نافذ کرنے والے اداروں کو سرحدی علاقوں پر خصوصی توجہ دینے کے ساتھ حفاظتی اقدامات میں اضافہ کرنے کی ہدایت کی گئی ہے جن کی سخت نگرانی کی جائے گی۔