انٹرٹینمنٹ

بالی ووڈ اداکارہ ایشوریہ رائے 50 سال کی ہو گئیں

مس ورلڈ مقابلے میں ہندوستانی خوبصورتی کا پرچم پوری دنیامیں لہراتے ہوئے ریٹا فاریہ کے بعد مس ورلڈ کا ٹائٹل جیتنے والی دوسری ہندوستانی خوبصورتی بن گئیں۔

ممبئی: ر بالی ووڈ کی مشہو اداکارہ ایشوریہ رائے آج 50 سال کی ہو گئیں۔ ایشوریا کی پیدائش یکم نومبر 1973 کو منگلور میں ہوئی۔ کچھ سالوں کے بعد ان کا خاندان ممبئی چلا گیا جہاں انہوں نے اپنی ابتدائی تعلیم مکمل کی۔ بچپن میں ان کا رجحان آرکیٹیکٹ بننے کی طرف تھا لیکن بعد میں ان کا جھکاؤ ماڈلنگ انڈسٹری کی طرف ہو گیا۔

متعلقہ خبریں
پرینکا چوپڑا 41 سال کی ہوئیں

سال 1994 میں ایشوریہ رائے نے مس انڈیا مقابلے میں حصہ لیا جہاں انہیں مس انڈیا ورلڈ کے خطاب سے نوازا گیا۔ مس ورلڈ مقابلے میں ہندوستانی خوبصورتی کا پرچم پوری دنیامیں لہراتے ہوئے ریٹا فاریہ کے بعد مس ورلڈ کا ٹائٹل جیتنے والی دوسری ہندوستانی خوبصورتی بن گئیں۔

 اس مقابلے میں انہیں مس فوٹوجینک کے خطاب سے بھی نوازا گیا۔ مقابلہ جیتنے کے بعد ایشوریا رائے نے سماجی فکر سے متعلق کئی شعبوں میں کام کیا اور اس دوران انہیں کئی قومی اور بین الاقوامی اداروں کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملا۔

سال 1997 میں ایشوریا نے اپنے سینی کیرئیر کا آغاز تمل فلم ’اروار‘ سے کیا۔ اسی سال ایشوریہ نے بھی بالی ووڈ میں قدم رکھا اور بوبی دیول کے ساتھ ’اور پیار ہو گیا‘ میں کام کیا۔ بدقسمتی سے یہ فلم ٹکٹ کھڑکی پر ناکام ثابت ہوئی۔

اس کے بعد 1998 میں ایشوریا نے ایس شنکر کی تامل فلم ’جینس‘ میں کام کیا۔ اس فلم کی تجارتی کامیابی کے بعد ایشوریا رائے فلم انڈسٹری میں اپنی شناخت بنانے میں کسی حد تک کامیاب ہوئیں۔

سال 1999 میں سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ’ہم دل دے چکے صنم‘ ایشوریا کے سینی کیریئر کی ایک اہم فلم ثابت ہوئی۔ سلمان خان اور اجے دیوگن جیسے تجربہ کار ستاروں کی موجودگی میں بھی ایشوریہ نے نندنی کے کردار کو سلور اسکرین پر زندہ کیا۔

 اس فلم میں ان کی زبردست اداکاری پر انہیں فلم فیئر ایوارڈ سے بھی نوازا گیا۔ سال 1999 میں ہی ایشوریا رائے کو مشہور پروڈیوسر ڈائریکٹر سبھاش گھئی کی فلم ’تال‘ میں کام کرنے کا موقع ملا۔ فلم میں ایشوریا نے مانسی کا کردار ادا کیا، جو ایک دیہاتی لڑکی ہے جو پاپ سنگر بننے کا خواب دیکھتی ہے۔

اس فلم نے خاص طور پر امریکہ کی ٹاپ 20 فلموں میں اپنا نام درج کرایا۔ اس فلم میں ان کی زبردست اداکاری کے لیے انہیں بہترین اداکارہ کے فلم فیئر ایوارڈ کے لیے بھی نامزد کیا گیا تھا۔

a3w
a3w