حیدرآباد

ٹی ڈی پی کے ساتھ بی جے پی کے اتحاد کی خبریں گمراہ کن: ترون چُگ

نئی دہلی میں کچھ میڈیا والوں کے ساتھ ایک غیر رسمی میٹنگ میں بی جے پی لیڈر نے کہا کہ انہوں نے کوئی ایسی بات نہیں کہی جس سے ٹی ڈی پی کے ساتھ اتحاد پر غور یا تجویز کیا جا سکے۔

حیدرآباد: بھارتیہ جنتا پارٹی کے قومی جنرل سکریٹری ترون چُگ نے جمعہ کو میڈیا کے ایک حصے میں اس رپورٹ کی سخت مذمت کی کہ بی جے پی کی تلنگانہ یونٹ تلگو دیشم پارٹی (ٹی ڈی پی) کے ساتھ اتحاد کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔

متعلقہ خبریں
حیدرآباد کو بھاگیہ نگر سے موسوم کرنے کاوعدہ، کشن ریڈی کی زہر افشانی
تلنگانہ میں تنہا کامیابی حاصل کرنے بی جے پی کو شاں: ترون چگھ
ایم بی ٹی، تلگودیشم اورمسلم شبان کے قائدین سے سمیرولی اللہ کی ملاقات
عوام کے فیصلہ سے ہماری ذمہ داریاں بڑھ گئیں: نائیڈو
پاکستان مقبوضہ کشمیر ہمارا ہے اور ہم اسے لے کر رہیں گے، یہ ہمارا عزم ہے : شاہ

ایک بیان میں تلنگانہ بی جے پی انچارج چگ نے کہا کہ یہ رپورٹ مکمل طور پر گمراہ کن ہے اور اس کا مقصد من گھڑت کہانی بنانا ہے۔

جمعرات کو نئی دہلی میں کچھ میڈیا والوں کے ساتھ ایک غیر رسمی میٹنگ میں بی جے پی لیڈر نے کہا کہ انہوں نے کوئی ایسی بات نہیں کہی جس سے ٹی ڈی پی کے ساتھ اتحاد پر غور یا تجویز کیا جا سکے۔

چگ نے کہا کہ کچھ سیاسی جماعتیں جو تلنگانہ میں اپنی بنیاد اور مطابقت کھو چکی ہیں تلنگانہ بی جے پی اور ممکنہ اتحاد پر جھوٹے پروپیگنڈہ کا سہارا لے رہی ہیں۔ "میں یہ واضح کرنا چاہتا ہوں کہ ریاست میں تلنگانہ بی جے پی اتنی مضبوط ہے کہ وہ ریاست میں حکمران بھارت راشٹر سمیتی (بی آر ایس) کو اکیلے شکست دے سکتی ہے کیونکہ یہ واحد متبادل کے طور پر ابھری ہے”۔

انہوں نے کہا کہ تلنگانہ بی جے پی کے انچارج کی حیثیت سے میں ایک بار پھر اس غلط اطلاعاتی مہم کی مذمت کرتا ہوں اور میڈیا سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ افواہیں پھیلانے سے باز رہیں۔

a3w
a3w