شمال مشرق

بی جے پی کو ووٹ دو، ہم ممتا بنرجی کے غنڈوں کو اُلٹا لٹکادیں گے: امیت شاہ

شاہ نے کلکتہ ہائی کورٹ کے حکم کا بھی حوالہ دیا جس میں مبینہ بے ضابطگیوں کی وجہ سے سرکاری اسکول کے ملازمین کی تقریباً 25,000 تقرریوں کو منسوخ کیا گیا تھا۔

کولکتہ: مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ نے آج کہا کہ کانگریس اور ترنمول کانگریس کی لیڈر ممتا بنرجی میں شہریت ترمیمی قانون کو چھونے کی ہمت نہیں ہے، یہ یقین دلاتے ہوئے کہ نئے قانون کے تحت تمام ہندو پناہ گزینوں کو شہریت ملے گی۔

متعلقہ خبریں
مغل پورہ پولیس، امیت شاہ کے خلاف درج کیس سے دستبردار
شہریت ترمیمی قانون اصل باشندوں پر اثرانداز نہیں ہوگا :سونووال
نئے فوجداری قوانین کا جائزہ لینے کمیٹی کی تشکیل۔ حکومت مغربی بنگال کا اقدام
ترنمول کانگریس قائد کا قتل باروپور میں کشیدگی
پاکستان مقبوضہ کشمیر ہمارا ہے اور ہم اسے لے کر رہیں گے، یہ ہمارا عزم ہے : شاہ

 کارندیگھی میں انتخابی ریلی کے دوران امیت شاہ نے کہا کہ ترنمول راج کے تحت مغربی بنگال میں دراندازی بلا روک ٹوک جاری ہے۔ انہوں نے کہا کہ بنگال کے وزیر اعلیٰ سرحدی ریاست میں دراندازی کو نہیں روک سکتے۔ "کیا ممتا بنرجی دراندازی کو روک سکتی ہیں؟ وہ نہیں کر سکتیں۔ صرف (وزیر اعظم نریندر) مودی جی ہی دراندازی کو روک سکتے ہیں۔”

رائے گنج سے بی جے پی امیدوار کارتک پال کی حمایت میں ریلی نکالتے ہوئے شاہ نے کہا کہ پچھلی بار آپ نے ہمیں 18 سیٹیں دی تھیں۔ مودی نے رام مندر دیا۔ اس بار ہمیں 35 سیٹیں دیں، ہم دراندازی بند کر دیں گے۔ وزیر داخلہ نے سندیشکھلی تنازعہ کا بھی ذکر کیا اور کہا کہ "سندیشکھلی میں ممتا بنرجی نے خواتین پر مظالم کی اجازت دی تاکہ ان کا ووٹ بینک متاثر نہ ہو۔ ہائی کورٹ نے مداخلت کی اور آج ملزمان جیل میں ہیں”۔

شاہ نے کلکتہ ہائی کورٹ کے حکم کا بھی حوالہ دیا جس میں مبینہ بے ضابطگیوں کی وجہ سے سرکاری اسکول کے ملازمین کی تقریباً 25,000 تقرریوں کو منسوخ کیا گیا تھا۔ یہ بھی کہا کہ ممتا بنرجی ’’ماں، مٹی اور انسان‘‘ کے نعرے پر اقتدار میں آئی تھیں۔

 سندیش کھلی میں ماں کو تشدد کا نشانہ بنایا گیا، مانوش کو بدعنوانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، انہوں نے کہا، "بی جے پی کو ووٹ دیں، ممتا بنرجی کے غنڈوں کو الٹا لٹکایا جائے گا۔”

انہوں نے یہ بھی وعدہ کیا کہ اگر نریندر مودی کی قیادت والی بی جے پی اقتدار میں واپس آتی ہے تو مرکز شمالی بنگال میں ایمس بنائے گا۔ "ہم نے رائے گنج میں ایمس بنانے کا منصوبہ بنایا تھا۔ ممتا دیدی نے اسے روک دیا۔ یہ مودی جی کی گارنٹی ہے۔ ہمیں 30 سیٹیں دیں، ہم شمالی بنگال میں پہلے ایمس پر کام شروع کریں گے۔

آپ کو بتا دیں کہ رائے گنج سیٹ 2019 میں بی جے پی نے جیتی تھی۔ ترنمول نے شمالی بنگال سیٹ سے ایم ایل اے کرشنا کلیانی کو میدان میں اتارا ہے۔ رائے گنج میں جمعہ کو دوسرے مرحلے میں ووٹنگ ہوگی۔

a3w
a3w