جموں و کشمیر

اسلام دوسرے مذاہب کی عزت کرنے کا درس دیتا ہے: ڈاکٹر فاروق عبداللہ

ایک سوال کے جواب میں ڈاکٹر فاروق عبداللہ نے کہا کہ ملک کی 28 ریاستوں میں 'ون نیشن' 'ون الیکشن' ممکن نہیں ہے۔انہوں نے کہا: 'بی جے پی چاہتا ہے کہ جس طرح روس میں پوتن بیٹھا ہوا ہے اسی طرح وہ اپنے وزیر اعظم کو یہاں بٹھانا چاہتے ہیں'۔

سری نگر: نیشنل کانفرنس کے صدر اور سابق وزیر اعلیٰ ڈاکٹر فاروق عبداللہ کا کہنا ہے کہ اسلام ہمیں دوسرے مذہبوں کی عزت کرنے کا درس دیتا ہے۔انہوں نے کہا کہ مسلمان کبھی کسی ماں یا بہن کا منگل سوترا نہیں چھین سکتا ہے۔

متعلقہ خبریں
مسلمان حق رائے دہی سے ضرور استفادہ کریں : صدر تعمیر ملت

موصوف صدر نے ان باتوں کا اظہار منگل کے روز یہاں پارٹی ہیڈ کوارٹر پر نامہ نگاروں کے ساتھ بات کرنے کے دوران کیا۔انہوں نے کہا: ‘مجھے افسوس ہے کہ وزیر اعظم نے ایسی بات کی ہے، اسلام ہمیں سب کے ساتھ اچھا سلوک روا رکھنا سکھاتا ہے’ مسلمان کبھی کسی ماں، بہن کا منگل سوترا نہیں چیھنے گا’۔ان کا کہنا تھا: ‘میں بھی مسلمان ہوں قرآن ہمیں دوسروں سے نفرت کرنا نہیں سکھاتا ہے’۔

ایک سوال کے جواب میں ڈاکٹر فاروق عبداللہ نے کہا کہ ملک کی 28 ریاستوں میں ‘ون نیشن’ ‘ون الیکشن’ ممکن نہیں ہے۔انہوں نے کہا: ‘بی جے پی چاہتا ہے کہ جس طرح روس میں پوتن بیٹھا ہوا ہے اسی طرح وہ اپنے وزیر اعظم کو یہاں بٹھانا چاہتے ہیں’۔

سید الطاف بخاری کے سجاد لون کو حمایت کرنے کے بارے میں پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا: ‘میں آزاد صاحب، سجاد صاحب اور بخاری صاحب سے گذارش کرتا ہوں کہ وہ دیکھیں جن کی طرف سے وہ کھڑے ہیں ان کا مسلمانوں کے ساتھ کیسا رویہ ہے’۔