دہلی

مودی حکومت ملک کے نوجوانوں کی دشمن بن چکی ہے: راہول گاندھی

راہول گاندھی نے کہاکہ آر او ۔اے آر او سے لے کر پولیس بھرتی تک اور ریلوے سے لے کر فوج تک، بی جے پی حکومت ایک بھی امتحان کو منصفانہ طریقے سے کرانے میں ناکام رہی ہے۔

نئی دہلی: کانگریس کے لیڈر راہول گاندھی نے مودی حکومت کو نوجوان مخالف قرار دیتے ہوئے کہا کہ ملازمتیں فراہم کرنے والی کمپنیوں کو فروخت کیا جارہا ہے اور سرکاری ملازمتوں میں بھرتی کے پیپر لیک ہونے کے واقعات نے واضح کردیا ہے کہ مودی حکومت ‘ملک کے مستقبل’ کی دشمن بن گئی ہے۔

متعلقہ خبریں
15 فیصد مسلم ریزرویشن سے متعلق کانگریس پر جھوٹا الزام : پی چدمبرم
اروند پنگڑیا، 16ویں فینانس کمیشن کے سربراہ مقرر
مودی حکومت، دستور کے لئے خطرہ: راہول گاندھی
وزیراعظم کے بے بنیاد دعویٰ پر تنقید
بی جے پی میں دستور بدلنے کی ہمت نہیں: ر اہول گاندھی

گاندھی نے کہا، "مودی حکومت ‘ملک کے مستقبل’ کی دشمن بن چکی ہے۔ کہیں طلباء بھرتی کے لیے ترس رہے ہیں، کہیں طلباء پیپر لیک ہونے کی وجہ سے مایوس ہیں، کہیں طلباء تقرری کے لیے عدالت جاتے ہیں اور کہیں انہیں آواز بلند اٹھانے پر لاٹھیوں سے پیٹا جاتا ہے۔

انہوں نے کہا، "آر او ۔اے آر او سے لے کر پولیس بھرتی تک اور ریلوے سے لے کر فوج تک، بی جے پی حکومت ایک بھی امتحان کو منصفانہ طریقے سے کرانے میں ناکام رہی ہے۔

 بی جے پی حکومت اپنا غصہ نوجوانوں پر نکال رہی ہے۔ روزگار پیدا کرنے والے ادارے ۔ اپنے دوستوں کو فروخت کرنا اور نوجوانوں کو ٹھیکے پر رکھنا مودی کی پالیسی ہے اور استحصال مودی کی گارنٹی ہے۔

کانگریس کے لیڈر نے کہا، "مودی حکومت نے طلباء اور ان کے کنبوں کے خوابوں کو گرہن لگا کر ان سے امید کی روشنی چھین لی ہے۔ اس جرم کے لیے تاریخ نریندر مودی کو کبھی معاف نہیں کرے گی۔”