سوشیل میڈیا

باپ اور بیٹی کی وائرل ویڈیو دیکھ کر لوگ جذباتی ہوگئے(دیکھیں ویڈیو)

ویڈیو کے آغاز میں ایک باپ اپنی چھوٹی بیٹی کے ساتھ لوکل ٹرین میں سفر کرتے ہوئے نظر آ رہا ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ باپ بیٹی کے ساتھ ٹرین گیٹ کے پاس بیٹھا ہے۔

حیدرآباد: کہا جاتا ہے کہ باپ اور بیٹی کا رشتہ بہت قیمتی اور پیارا ہوتا ہے۔ بیٹی کی زندگی باپ میں رہتی ہے۔ دونوں کے درمیان ایک حیرت انگیز رشتہ ہے۔ باپ بیٹی سے متعلق ویڈیوز اکثر انٹرنیٹ پر سامنے آتی ہیں جو کبھی چہرے پر میٹھی مسکراہٹ لاتی ہیں تو کبھی دل کو چھو جاتی ہیں۔

متعلقہ خبریں
بھوکے پیاسے مرنے والے باپ بیٹی کی لاشیں مل گئیں
افضل انصاری اور بیٹی نصرت نے پرچہ نامزدگی داخل کیا
ٹیپو سلطان نے بیٹی بچاﺅ، بیٹی پڑھاﺅ کا عملی نمونہ پیش کیا تھا
بیٹی کی شادی کی رقم لے کر باپ فرار۔ ماں خودکشی کرلینے پر مجبور
ماں بیٹی اور بیٹا لاپتا

 حال ہی میں ایک ایسی ہی ویڈیو لوگوں کو جذباتی کر رہی ہے۔ ویڈیو میں ایک ننھی بچی اپنے والد پر پیار کی بارش کرتی نظر آرہی ہے جسے دیکھ کر آپ کا بھی دل ہار جائے گا۔

ویڈیو کے آغاز میں ایک باپ اپنی چھوٹی بیٹی کے ساتھ لوکل ٹرین میں سفر کرتے ہوئے نظر آ رہا ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ باپ بیٹی کے ساتھ ٹرین گیٹ کے پاس بیٹھا ہے۔

 اس دوران بچی نے اپنے چھوٹے ہاتھوں سے باپ کو پیار سے کچھ کھلا رہی ہے۔ یہ صرف ایک ویڈیو نہیں بلکہ ایک جذبہ ہے جسے دیکھ کر یقیناً آپ کے چہرے پر خوبصورت مسکراہٹ آجائے گی۔

دل کو چھو لینے والی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پلیٹ فارم X پر @dc_sanjay_jas نامی اکاؤنٹ سنجے کمار سے شیئر کی گئی ہے۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے افسر نے لکھا ہے، ‘بیٹیوں کی محض موجودگی ہی باپ کی جدوجہد کے سفر کو خوشگوار بنا دیتی ہے-

صرف 18 سیکنڈ کی اس ویڈیو کو اب تک 12 ہزار سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں۔ ویڈیو پر صارفین مختلف قسم کے ردعمل بھی دے رہے ہیں۔ ایک صارف نے لکھا، ‘بیٹیاں لکشمی دیوی کا دوسرا روپ ہیں۔’ ایک اور صارف نے لکھا، ‘بیٹیوں کا ہونا باپ کو مضبوط بناتا ہے تاکہ وہ اپنے خاندان کی حفاظت کر سکے۔’

a3w
a3w