کرناٹک

دتاتریہ ہوسبالے پھر سے آر ایس ایس کا سرکاریاواہ منتخب

اکھل بھارتیہ پرتیندھی سبھا کے تین روزہ اجلاس کے اختتامی دن کی صبح کے اجلاس میں مسٹر ہوسبالے کو سال 2024-27 کے لیے سرکاریاواہ کی ذمہ داری کے لیے دوبارہ منتخب کیا گیا

ناگپور: راشٹریہ سویم سیوک سنگھ کی اکھل بھارتیہ پرتیندھی سبھا نے اتوار کو مسٹر دتاتریہ ہوسبالے کو تین سال کے لیے دوبارہ سرکاریاواہ کے طور پر منتخب کیا۔

متعلقہ خبریں
الیکٹورل بانڈس ایک تجربہ، وقت ہی بتائے گا کس قدر فائدہ مندہے: جنرل سکریٹری آر ایس ایس
کانگریس نے توہین کیلئے ہندو دہشت گردی کا لفظ دیا: یوگی
یکساں سیول کوڈ سے ہندوؤں کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا: ممتا بنرجی
سی اے اے اور این آر سی قانون سے لاعلمی کے سبب عوام میں خوف وہراس
حکومت کچھ خطرناک قوانین لارہی ہے: جائیدادوں کی بذریعہ زبانی ہبہ تقسیم کردیجئے

اکھل بھارتیہ پرتیندھی سبھا کے تین روزہ اجلاس کے اختتامی دن کی صبح کے اجلاس میں مسٹر ہوسبالے کو سال 2024-27 کے لیے سرکاریاواہ کی ذمہ داری کے لیے دوبارہ منتخب کیا گیا۔ مسٹر ہوسبالے کو پہلی بار سال 2021 میں سرکاریواہ منتخب کیا گیا تھا اور اس وقت سے وہ اس ذمہ داری کو نبھا رہے ہیں۔

دوپہر میں منعقدہ پریس کانفرنس میں آل انڈیا پبلسٹی چیف سنیل امبیکر نے کہا کہ مسٹر ہوسبالے کو متفقہ طور پر تین سال کے لیے دوبارہ سرکاریواہ کی ذمہ داری کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔

ہوسبالے نے کہا کہ پچھلی بار انہیں بنگلورو میں سرکاریاواہ کی ذمہ داری دی گئی تھی۔ وہ ناگپور میں ہی گروتر کی یہ ذمہ داری اٹھانے کی خواہش رکھتے تھے۔ لیکن کووڈ کی وجہ سے ایوان نمائندگان کا اجلاس ناگپور کے بجائے بنگلورو میں منعقد ہوا لیکن اس بار یہ خواہش بھی پوری ہوئی ہے۔

انہوں نے کہا، “میں ایک بار پھر سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ انہوں نے مجھے اس عظیم ذمہ داری کے قابل سمجھا۔ میں سنگھ کی روایت اور رہنمائی پر عمل کرنے کی کوشش کروں گا۔‘‘