شمالی بھارت

جعلی انسپکٹر نیلی بتی والی اسکارپیو کے ساتھ گرفتار

مذکورہ شخص مشکوک نظر آیا تو سختی سے پوچھ گچھ کی گئی تو اس نے بتایا کہ انسپکٹر کی وردی پہن کر سرخ اور نیلی لائٹ لگا کر گاڑی سے باہر نکلتا تھا اور عوام کو ڈراتا دھمکاتا تھا۔

جونپور: جونپور ضلع کے رام پور تھانے کی پولیس نے آج گاڑیوں کی چیکنگ کے دوران نیلی بیکن اسکارپیو کے ساتھ ایک فرضی انسپکٹر کو گرفتار کیا اور اس کے قبضے سے ایک ہینڈ سیٹ، چارجر، 02 موبائل، مختلف مقامات کے 10 آدھار کارڈ، 3 مہر پیڈ، 2 اے ٹی ایم کارڈ، 1 کارڈ بھارت سرکار اور ایک جوڑا یونیفارم برآمد کیا گیا ہے۔

متعلقہ خبریں
خود ساختہ فائنانس ڈپارٹمنٹ کا ایڈیشنل سکریٹری گرفتار
سعودی عرب میں لڑکی سے غیر اخلاقی حرکت پر ہندوستانی شہری گرفتار
خودساختہ ڈاکٹر گرفتار۔ 2 سل فونس، میڈیکل اشیاء ضبط
تحصیلدار رشوت قبول کرتے ہوئے گرفتار
سعودی عرب میں لڑکی سے غیر اخلاقی حرکت پر غیر ملکی گرفتار

یہ جانکاری دیتے ہوئے ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس دیہی شیلیندر کمار سنگھ نے بتایا کہ ڈپٹی انسپکٹر جنرل آف پولیس/سینئر سپرنٹنڈنٹ آف پولیس اجے کمار ساہنی کی ہدایت پر جرائم اور مجرموں پر قابو پانے اور موثر کارروائی کی۔

مہم کے تحت دائرہ اختیار افسر کی نگرانی میں مڈیاہو، پولیس اسٹیشن رام پور دیویہ پرکاش سنگھ کی قیادت میں پولیس اسٹیشن رامپور کی جانب سے گاؤں پنچوال میں جونپور بھدوہی روڈ پر مشکوک افراد اور گاڑیوں کی چیکنگ کے دوران بھدوہی ضلع کی طرف سے سرخ نیلی بیکن والی اسکارپیو گاڑی کو آتے دیکھا گیا۔

جب گاڑی میں بیٹھے پولیس اہلکار کو روک کر پوچھ گچھ کی گئی تو اس نے اپنا نام شیلندر کمار بھاردواج ولد مرحوم بابولال، نیر، شیتل ٹولا، پوسٹ اطہر تھانہ، نواں نگر ضلع بکسر، بہار بتایا۔

 جب مذکورہ شخص مشکوک نظر آیا تو سختی سے پوچھ گچھ کی گئی تو اس نے بتایا کہ انسپکٹر کی وردی پہن کر سرخ اور نیلی لائٹ لگا کر گاڑی سے باہر نکلتا تھا اور عوام کو ڈراتا دھمکاتا تھا۔ گاڑی اور وردی کا استعمال کرتے ہوئے وہ رات کے وقت ٹرکوں کو سڑک پر روک کر چیکنگ کے بہانے پیسے بٹورتا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ گرفتار جعلی انسپکٹر کو جیل بھیج دیا گیا اور اس کے تین چار ساتھیوں کی گرفتاری کے لیے پولیس ٹیم بھیجی گئی۔

a3w
a3w