بھارت

پرگتی میدان میں تعمیر کردہ عظیم الشان بین الاقوامی کنونشن سنٹر کا چہارشنبہ کو افتتاح

یہ ملک میں اب تک کا سب سے بڑا کنونشن اور نمائشی کمپلیکس ہے۔ اسے 2700 کروڑ روپے کی لاگت سے ایک قومی پروجیکٹ کے طور پر تیار کیا گیا ہے۔ اس میں پرگتی میدان میں پرانے کنونشن اور نمائشی سہولیات کو ایک نئی شکل دے کر وہاں ایک نئی تعمیر کی گئی ہے۔

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی چہارشنبہ 26 جولائی کو دارالحکومت کے پرگتی میدان میں نو تعمیر شدہ بین الاقوامی نمائش-اور-کنونشن سینٹر (آئی ای سی سی) کمپلیکس کو قوم کے نام وقف کریں گے۔

یہ اطلاع پیر کو وزیر اعظم کے دفتر سے جاری کردہ ایک بیان میں دی گئی ہے۔

ستمبر میں اس کمپلیکس میں ہندوستان کی صدارت میں جی 20 سربراہی اجلاس ہونے جا رہا ہے۔ حکومت نے آج ایک ویڈیو بھی جاری کیا ہے جس میں اس کمپلیکس کی شان کو دکھایا گیا ہے۔ یہ کمپلیکس ملک میں بڑی میٹنگوں، کانفرنسوں اور نمائشوں کی میزبانی کے لیے عالمی معیار کا بنیادی ڈھانچہ تیار کرنے کے مودی حکومت کے وژن کا نتیجہ بتایا گیا ہے۔

ریلیز کے مطابق، یہ ملک میں اب تک کا سب سے بڑا کنونشن اور نمائشی کمپلیکس ہے۔ اسے 2700 کروڑ روپے کی لاگت سے ایک قومی پروجیکٹ کے طور پر تیار کیا گیا ہے۔ اس میں پرگتی میدان میں پرانے کنونشن اور نمائشی سہولیات کو ایک نئی شکل دے کر وہاں ایک نئی تعمیر کی گئی ہے۔

ریلیز کے مطابق، تقریباً 123 ایکڑ کے رقبے کے ساتھ، پرگتی میدان کا آئی ای سی سی کمپلیکس کو ہندوستان میں اس طرح کی سب سے بڑی سہولت کہا گیا ہے اور اس کا شمار دنیا کے اعلیٰ نمائشی اور کنونشن کمپلیکس میں کیا جائے گا۔ اس کمپلیکس میں کنونشن سینٹر، نمائشی ہال، اوپن ایئر تھیٹر جیسی بہت سی جدید ترین سہولیات تیار کی گئی ہیں۔

یہ کمپلیکس نئے تیار کردہ پرگتی میدان کمپلیکس کا مرکز ہے۔

اس کے عظیم الشان کثیر المقاصد ہال اور کنونشن ہال میں سات ہزار افراد کی مشترکہ گنجائش ہے جو آسٹریلیا کے مشہور سڈنی اوپیرا ہاؤس کے بیٹھنے کی گنجائش سے زیادہ ہے۔ اس کا شاندار ایمفی تھیٹر 3000 افراد کے بیٹھنے کی گنجائش سے لیس ہے۔

کنونشن سنٹر کا فن تعمیر ہندوستانی روایات سے متاثر ہے اور جدید سہولیات اور طرز زندگی کو اپناتے ہوئے اپنے ماضی پر ہندوستان کے اعتماد اور پختہ یقین کی عکاسی کرتا ہے۔

عمارت کی شکل شنکھ سے اخذ کی گئی ہے۔ اس کی دیواریں اور سامنے کا حصہ ہندوستان کے روایتی فن اور ثقافت کے بہت سے عناصر کی جھلک پیش کرتا ہے۔

کنونشن سنٹر کو ایسے کمپلیکس کے لیے درکار تمام سہولیات کے ساتھ ساتھ ان کی جدید ترین شکل بھی دی گئی ہے۔ ان میں 5جی سے چلنے والا وائی فائی، 10جی انٹرنیٹ کنیکٹیویٹی، 16 مختلف زبانوں کو سپورٹ کرنے کے لیے جدید ترین ٹیکنالوجی سے لیس انٹرپریٹر رومز، جدید لائٹنگ مینجمنٹ سسٹم، انٹیگریٹڈ سرویلنس سسٹم اور توانائی کی بچت کرنے والے سنٹرلائزڈ ایئر کنڈیشننگ سسٹم شامل ہیں۔

a3w
a3w